Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی طی سخنانی در جمع مدیران نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه در چهار سال گذشته، فشار تحریم‌های حداکثری، شیوع کرونا، حوادث طبیعی و خشکسالی در سال جاری مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرد، اظهار داشت: هدف اصلی دشمن از اعمال تحریم و فشار اقتصادی به ملت ایران، فروپاشی نظام بود اما مردم با مقاومت و ایستادگی خود و مدیران کشور با تلاش و فداکاری در کنار رهنمودهای مقام معظم رهبری مانع از تحقق هدف دشمن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به حساسیت و سختی‌های فراوان کار در مجموعه نهاد ریاست جمهوری و دفتر رئیس جمهور، تصریح کرد: هرچقدر دفتر رئیس جمهور و مجموعه نهاد فعال‌تر، پویاتر، برنامه ریزتر و چابک‌تر باشد می‌تواند پیشران تحول در کل دولت بوده و موجب شود چرخ مدیریت اجرایی کشور سرعت گیرد.

 واعظی با بیان اینکه دفتر رییس جمهوری باید با نظارت دقیق بر مجموعه، به رییس جمهور مشورت‌های دقیق و درست بدهد، گفت: مدیران و کارکنان دفتر رئیس جمهور و مجموعه نهاد باید درمورد همه مسائل کشور دید کلان داشته باشند تا بتوانند در برنامه ریزی‌ها به مدیران اجرایی کشور بهتر کمک کنند.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه تخریب‌ها و مانع تراشی‌ها در مسیر انجام وظایف دولت‌ها در اصل به مردم ضرر خواهد رساند، گفت: همه ما و همه کسانی که در مجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت می‌کنند باید تجربیات خود را در اختیار دولت سیزدهم قرار دهیم و وظیفه داریم رئیس جمهور و دولت منتخب را در اجرای برنامه‌هایش برای اداره کشور کمک کنیم.

 واعظی تاکید کرد: اگر اصل برای ما این باشد که هدف همه دولت‌ها خدمت به مردم است، دولت سیزدهم را باید ادامه دولت دوازدهم بدانیم و برای تحقق اهداف و برنامه‌هایش تلاش و همکاری کنیم.

رییس دفتر رییس جمهور ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه مدیران و کارکنان مجموعه نهاد ریاست جمهوری، از آنان حلالیت طلبید و برای همکاری و کمک به دولت بعدی آرزوی موفقیت کرد.

در این نشست صمیمی، جمعی از مدیران مجموعه نهاد ریاست جمهوری و دفتر رییس جمهور با بیان ویژگی‌های شخصیتی، اخلاقی و مدیریتی دکتر واعظی از سختکوشی، اخلاق مداری، پیگیری مداوم و سرعت عمل در کارها و همچنین در نظر داشتن اصول مهم و اساسی وحدت ملی، امنیت ملی و منافع ملی در انجام وظایف محوله به عنوان ویژگی‌های بارز رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری نام بردند.

27215

کد خبر 1541071

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمود واعظی دولت دوازدهم حسن روحانی تحریم ویروس کرونا مجموعه نهاد ریاست جمهوری دفتر رئیس جمهور دفتر رییس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!

صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

به گزارش تسنیم، مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد