Web Analytics Made Easy - Statcounter

سقوط یک بالگرد در ایالت کالیفرنیا به مرگ سرنشینان آن منجر شده این در حالی است که در جریان تیراندازی‎های آخر هفته چندین نفر کشته و یا زخمی شدند. خبرگزاری میزان – تیراندازی‌های آخر هفته و سقوط یک بالگرد، مهم‌ترین و مرگبارترین حوادث آمریکا در ساعات گذشته هستند.   به گزارش «اسپوتنیک و ان بی سی»، سقوط یک بالگرد در شهر «کولوسا» در ایالت «کالیفرنیا» آمریکا، مرگ هر ۴ سرنشین آن را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس اعلام اداره هوانوردی فدرال آمریکا، یک فروند بالگرد «رابینسون R۶۶»، در منطقه‌ای دورافتاده سقوط کرد.   به گفته هیئت ایمنی حمل و نقل آمریکا، علت سقوط در دست بررسی است.   در همین حال تیراندازی گسترده در محله فرانسوی‌ها در «نیو اورلئان»، به زخمی شدن ۵ نفر منجر شد.   پلیس یک نفر را در این رابطه دستگیر کرد، اما اطلاعاتی در مورد این که آیا او عامل تیراندازی بوده، وجود ندارد.   براساس بیانیه پلیس، تحقیقات در این باره ادامه دارد.   براساس ویدئو‌های منتشر شده، پس از نخستین شلیک، افراد حاضر در مقابل یک کافه اقدام به فرار کردند.   از سوی دیگر، براساس گزارش‌ها در ۲۴ ساعت گذشته و در جریان خشونت‌های مسلحانه آخر هفته در آمریکا، دستکم ۴ نفر کشته شدند. بیشتر بخوانید: آمریکا در مسیر ثبت خشونت بارترین سال به دلیل تیراندازی‌های جمعی ۵ کشته در پی تیراندازی و گروگانگیری در کالبفرنیا تیراندازی در ایالت «اوهایو» یک کشته و تیراندازی در ایالت «ایندیانا»، سه کشته برجای گذاشت.   از «نیویورک» نیز خبر می‌رسد که ۲ مرد نقاب زده اقدام به انجام تیراندازی کور علیه عابران پیاده کردند که بر اثر آن دستکم ۱۰ نفر مجروح شدند.   رایج‌ترین تعریف از تیراندازی جمعی در رسانه‌های آمریکایی، حادثه‌ای است که در آن دستکم ۴ نفر به ضرب گلوله کشته شوند.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن تیراندازی مرگبار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن تیراندازی مرگبار آخر هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • (ویدئو) برخورد مرگبار دو بالگرد نظامی در آسمان مالزی
  • (ویدیو) ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی
  • فیلم| برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود