Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:02:03 GMT

مرگ کرونایی ۲۴ البرزی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۸۶۱۶

مرگ کرونایی ۲۴ البرزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که  ۱۵۳ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند، گفت:
مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز به  ۵۳ هزار و ۹۹۲ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که در حال حاضر تعداد ۱۱۸۵ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک، در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد، ابتلای ۶۴۶ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

فتحی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۴۷۳۷ نفر رسیده است.

او افزود:  از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۴۸ هزار ۵۷ نفر از مراکزدرمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام /ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از ۶۵ شاکی صادر شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، مهدی بخشی افزود: پرونده کثیرالشاکی الماس مال شهر کرمان با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه احداث چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیش از ۶۵ نفر به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع شد.

وی اظهار کرد: با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری ۲ وارد رسیدگی و متهمان را از جنبه عمومی به سه سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتا با محکوم دیگر صادر شد.

او با تأکید بر اینکه جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضایی استان است ابراز داشت: شکات می‌توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده برای مطالبه مال خود مبادرت به طرح دادخواست حقوقی کنند.

وی افزود: همچنین مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده‌های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، موجب تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده‌هایشان نشوند.

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور