Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@11:01:53 GMT

جهانگیری: هیچ کس از ما نپرسید چگونه نفت فروختید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۸۶۲۲

معاون اول رئیس جمهور با بیان این که ترامپ می‌خواست حتی یک بشکه نفت ایران فروخته نشود، گفت: در این مدت هیچ کس از ما نپرسید چگونه نفت فروختید.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در جلسه امروز رئیس جمهور با  مدیران ارشد دولت تدبیر و امید با اشاره به سوابق مختلف حسن روحانی در جمهوری اسلامی اظهار کرد: آقای روحانی قبل از دوران ریاست جمهوری گنجینه اسرار کشور بودند و در دوران ریاست جمهوری هم کشور را از شرایط سخت عبور دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به سهم خود از رئیس جمهور تشکر کرده و خسته نباشید می‌گویم و مطمئن هستم روزی قدر کار رئیس جمهور برملا می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کشور در سال ۱۳۹۲ خاطر نشان کرد: اشکال ما این است که زود فراموش می‌کنیم در آن مقطع تحریم‌های شورای امنیت و آمریکا وجود داشت در رکود تورمی بودیم و از نظر سیاسی هم اوج اختلافات داخلی در میان نهادهای رسمی و حکومتی داشتیم به گونه‌ای که رئیس جمهور علیه رئیس مجلس شورای اسلامی نوار پخش می‌کرد.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: در این فضا دولت کار خود را شروع کرد نتیجه انتخابات ۱۳۹۲ این بود که مردم و نخبگان سرشار از امید شده و به اصلاح امور و تغییر امید پیدا کردند تا سال ۱۳۹۴ دستاوردهای دولت، کاهش تورم و افزایش رشد اقتصادی و سرمایه گذاری بود. بخش خصوصی آن فعال شد اشتغال قابل توجهی ایجاد شد هماهنگی قوا زیاد شد و جریان‌های سیاسی امیدوار شدند.

جهانگیری همچنین تصریح کرد: برجام در دی ۱۳۹۴ به عنوان بزرگترین دستاورد دیپلماسی تاریخ معاصر ایران امضاء شد، البته آمریکایی‌ها گفتند که ایران سر ما کلاه گذاشتند که این دروغ بود و در مذاکره توافق شد و کسی سر دیگری کلاه نگذاشت. در انتخابات ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی هر کس اعلام کرد ما حامیان دولت هستیم رای آورد. کف رای آن نمایندگان از سقف رای نمایندگان بعدی هم بیشتر شد ۲۴ میلیون هم در انتخابات بعدی به رئیس جمهور رای مجدد دادند در واقع روحانی در دور دوم با کارنامه خود از مردم رای گرفت و شاید در دور اول رای مردم به رئیس جمهور رای نه به دیگران بود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پرابوو سوبیانتو ضمن آرزوی سلامتی برای رئیس جمهور ایران و خانواده ایشان از پیام تبریک آقای رئیسی به مناسبت برگزاری انتخابات دموکراتیک موفق و انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور جدید اندونزی قدردانی کرد.
وی همچنین با اشاره به روابط دوستانه و دیرینه دو کشور از زمان استقلال اندونزی تصریح کرد: ما جمهوری اسلامی ایران را دوست خود می‌دانیم.
پرابوو سوبیانتو رئیس جمهور منتخب اندونزی همچنین بر توسعه و تحکیم روابط، اجرای توافق نامه‌های ملی فیمابین و گسترش زمینه‌های همکاری بر اساس پیوند‌های تاریخی و ارزش‌های مشترک تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران
  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • پیگیری وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت در جلسه ۳ ساعته با رئیس جمهور
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • اخبار سیاسی ۸ فروردین؛ دیدار هنیه با رئیسی/تصویب ضوابط دستمزد/افزایش جرایم رانندگی
  • تأکید رئیسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • نشست رمضانی رئیس جمهور با خیرین