Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:57:58 GMT

ضرورت راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی هندبال در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۸۶۶۶

ضرورت راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی هندبال در ملایر

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشور راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی هندبال در ملایر را ضروری دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشور راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی هندبال در ملایر را ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان به اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر و اعضای هیئت هندبال استان همدان از اردوی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشور در سالن شهید ساکی دانشگاه ملی ملایر بازدید و با کادر فنی و اعضا این تیم دیدار کرد.

دکتر حمید سیفی با بیان اینکه زیرساخت‌های توسعه هرچه بیشتر هندبال ملایر را فراهم می کنیم، افزود: در حال حاضر در رشته‌های مختلف ورزشی استان آکادمی‌های بین‌المللی به‌صورت تخصصی راه‌اندازی شده و یا در حال راه‌اندازی هستند، بنابراین توصیه می‌شود مرکز استعدادیابی و آکادمی بین‌المللی هندبال غرب کشور با محوریت شهرستان ملایر راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه تیم هندبال ملایر در حال حاضر در لیگ دسته یک قرار دارد، گفت: لازمه ورود به لیگ برتر در رشته‌های ورزشی جذب اسپانسر است که باید با ادبیات صحیح و تخصصی وارد بحث و گفتگو شد.

سیفی با بیان اینکه باید از ورزشکاران به‌ عنوان یک برند برای توسعه رشته‌ های ورزشی استفاده کنیم، اظهارکرد: برای حمایت از قهرمانان استان همدان سهمیه‌ای از طرف صندوق حمایت از قهرمانان در نظر گرفته شده است و رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر قهرمانان و جوانان متأهل می‌توانند از طرح مسکن ملی استفاده کنند، گفت: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا جوانان و قهرمانان ورزشی مجرد نیز بتوانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

وی از حمایت همه‌جانبه از قهرمانان و جوانان نخبه استان همدان خبر داد و گفت: امیدواریم ملی‌پوشان ملایری رشته هندبال در مسابقات آسیایی منشأ اثر و خیر برای کشور باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر نیز در حاشیه این بازدید بیان کرد: با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بالای این شهرستان در ورزش و زیرساخت های ورزشی و وجود قهرمانان جهانی و المپیکی و آسیایی، ملیار به قطب ورزش استان و در رشته ورزشی هندبال ورزشی به قطب هندبال کشور تبدیل شده است.

حمید رضا سپهری نیا افزود: در ترکیب تیم ملی هندبال نوجوانان کشور الناز یار محمد توسکی، صبا زنگنه، نرگس صادقی، بهاره زنگنه و محنا مؤمنی از شهرستان ملایر حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان هندبال استانی شهرستانها ورزش و جوانان استان همدان تیم ملی هندبال راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد

دهقان گفت: اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای نخستین بار به ورزش و جوانان استان تخصیص یافته است که می‌تواند به ارتقاء و پیشرفت این حوزه کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی، برگزارش برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و همایش‌های کشوری از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای این اعتبار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از تعیین و تکلیف طرح‌های عمرانی با پیشرفت ۷۰ درصد خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان وعده داده امسال با تخصیص اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۳ این طرح‌ها را به اتمام برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • کیومرث هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد