Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:22:48 GMT

آخرین وضعیت هویزه پس از رهاسازی آب کرخه

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۸۷۶۴

آخرین وضعیت هویزه پس از رهاسازی آب کرخه

ایسنا/خوزستان فرماندار هویزه گفت: در حال حاضر هیچ روستایی در هویزه مشکل آب ندارد و با رهاسازی آب از کرخه، زندگی به هویزه بازگشته است.

حبیب عفری‌مفرد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت روستاهای دچار تنش آبی اظهار کرد: خوشبختانه با رهاسازی آب از سد کرخه و افزایش دبی آن تا ۱۷۰ متر مکعب در ثانیه مشکل شهرستان هویزه در بحث تنش آبی به ویژه در بخش نیسان حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر سه تاسیسات آبرسانی موجود در هویزه در حال حاضر در مدار و آبدار هستند و بدون هیچ مشکلی در حال آبرسانی به مناطق تحت پوشش هستند.

فرماندار هویزه تصریح کرد: در حال حاضر هیچ روستایی در هویزه مشکل آب ندارد و با رهاسازی آب از کرخه، زندگی به هویزه بازگشته است. 

عفری‌مفرد با اشاره به حل مشکل تامین آب دام‌ها در هویزه عنوان کرد: خوشبختانه رودخانه نیسان و همچنین شاخه‌های فرعی این رودخانه، وضعیت خوبی دارند و احشام و دام‌ها مشکلی در بحث آب ندارند.

وی ادامه داد: وضعیت تامین آب شرب مردم و همچنین دام‌ها در هویزه در مقایسه با گذشته بسیار خوب شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. حدود ۱۰ روز است که وضعیت هویزه با افزایش رهاسازی آب از کرخه پایدار شده است.

فرماندار هویزه بیان کرد: در حال رصد وضعیت شهرستان هستیم و برای تامین آب در صورت بروز هرگونه مشکلی آمادگی کامل داریم و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان هویزه آبرساني بحران کم آبی كمبود آب استانی شهرستانها رهاسازی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، گویا مانعی برای حضور گل‌محمدی در تراکتور وجود دارد، البته خودش می‌گوید چیزی نیست. او دیروز با تایید خبر مذاکره با تراکتور گفت: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود. به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.» 

  ظاهرا گل‌محمدی قصد دارد از ظرفیت محبوبیت کریم باقری در تبریز هم استفاده کند. کریم در زمان حضور این مربی در پرسپولیس همواره کنار او بود و بعد از جدایی‌اش از جمع قرمزها، در جایی مشغول به کار نشد. درباره کریم باقری هم شایعاتی وجود داشت و دارد، ولی گویا او در فصل جدید لیگ برتر مشکلی برای کار ندارد و می‌تواند فعالیتش را آغاز کند. 

کریم باقری اهل تبریز است و در این شهر محبوبیت زیادی دارد. گل‌محمدی هم از او خواسته تا در فصل جدید کنارش باشد و مثل دوران حضور در پرسپولیس به مسائل فنی و مدیریت تیم کمک کند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • واکسیناسیون دام‌های هویزه علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است