Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسدالله کارگر» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اعلام جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی‌جات درجه یک تا درجه سه، براساس نرخ‌نامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه و تره‌بار تهران در دوره زمانی یازدهم تا هفدهم  مردادماه سال ۱۴۰۰ افزود: براساس این نرخ‌نامه قیمت هر کیلوگرم زردآلو ارومیه بین ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار تومان، توت فرنگی گرگان بین ۲۰ هزار تا ۳۰‌هزار تومان، توت فرنگی گلخانه‌ای بین ۳۰  هزار تا ۴۵ هزارتومان، سیب گلاب بین ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، سیب دو رنگ بین ۱۲ هزار تا ۲۰ هزارتومان، شلیل شبرنگ بین ۱۵ هزار تا ۲۰ هزارتومان، شلیل شبرنگ سیبی بین ۱۲ تا ۲۵ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم گلابی بیروتی بین ۱۵ هزار تا ۳۵ هزارتومان، انجیر سیاه بین ۵ هزار تا ۱۵ هزارتومان، انگور رطبی و عسگری بین ۱۵ هزار تا ۲۰ هزارتومان، انگور کندری بین ۱۵ هزار تا ۲۲ هزارتومان، آلبالو رسمی و آلبالو تخم خارجی بین ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار تومان، آلو زرد، سانترال و سیاه بین ۱۵ هزار تا ۲۵ هزارتومان، هلو انجیری بین ۱۲ هزار تا ۲۰ هزارتومان، هلو پیش‌رس بین ۸ هزار تا ۱۵ هزار تومان، هلو زعفرانی بین ۱۰هزار تا ۲۰ هزارتومان و هلو هسته جدا بین ۱۵ هزار تا ۲۰ هزارتومان به فروش می رسد.

رییس اتحادیه مرکزی میوه و تره‌بار تهران گفت: قیمت هر کارتن آناناس بین ۷۰۰ هزار تا ۹۰۰ هزار تومان، هر کیلوگرم انبه ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار و موز بین ۲۰ هزار تا ۲۵ هزار تومان است.

وی بیان‌داشت: همچنین نرخ هر کیلوگرم شاه‌پسند بین هفت هزار تا ۱۱ هزار تومان، طالبی بین پنج هزار تا هفت هزار تومان، خربزه بین هفت هزار تا ۹ هزارتومان، دستنبو بین هفت هزار تا ۱۰ هزارو ۵۰۰ تومان، هندوانه خطی و ساکاتا بین سه هزا رو ۵۰۰ تا پنج هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

به گفته کارگر، طبق این نرخ‌نامه قیمت هرکیلو لیموترش سنگی بین هشت هزار تا ۱۲ هزار تومان، لیموترش میناب بین ۱۰ هزار تا ۱۶ هزار تومان، غوره عسگری بین هشت هزار تا ۱۲ هزارتومان و غوره آبگیری بین ۶ هزار تا ۹ هزارتومان است.

قیمت هر کیلو هویج همچنان ۱۴ هزارتومان

وی گفت: قیمت هر کیلوگرم خیار اصفهان بین چهار هزار تا هشت هزار تومان، خیار گلخانه ای بین ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی بوته رس بین ۶ هزار تا ۹ هزار تومان، لوبیاسبز بین ۹ هزار تا ۱۳ هزار تومان، بامیه بین هشت هزار تا ۱۵ هزار تومان و هویج بین ۱۰ هزار تا ۱۴ هزار تومان به فروش می رسد.

این مقام صنفی افزود: نرخ هر کیلوگرم بادمجان دلمه‌ای بین چهار هزار تا هشت هزار تومان، بادمجان قلمی بین ۴ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، بادمجان گلخانه ای بین هشت هزار تا ۱۱ هزار تومان، پیاز شیری بین سه هزار تا پنج هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز نو بین ۲ هزار تا چهارهزار تومان، پیاز زرد بین ۳ هزار تا پنج هزار تومان، سبزی جور بین  سه هزار تا پنج هزار تومان، سبزی خوردن بین پنج هزار تا هفت هزار تومان، سیب زمینی نو بین چهار هزار تا ۶ هزار تومان و سیرخشک بین ۲۵ هزار تا ۳۲ هزارتومان عرضه می شود.

رییس اتحادیه مرکزی میوه و تره‌بار تهران گفت: نرخ هر کیلوگرم فلفل تند ریز بین ۶ هزار تا ۹ هزار تومان، فلفل دلمه سبز بین ۹ هزار تا ۱۳ هزار تومان، فلفل دلمه ای گلخانه ای بین هشت هزار تا ۱۳ هزار تومان، فلفل شیرین شمال بین هشت هزار تا ۱۳ هزار تومان، کلم بروکلی بین ۱۲ هزار تا ۲۲ هزار تومان،‌ کاهو پیچ سالادی بین هشت هزار تا ۱۲ هزار تومان، کاهو رسمی بین پنج هزار تا هشت هزار تومان، کدو مسمایی بین چهار هزار تا ۶ هزار تومان، کرفس بین چهار هزار تا ۶ هزار تومان و کلم سفید و قرمز بین پنج هزار تا هفت هزارتومان است.

به گزارش ایرنا، با وجود ارایه نرخ نامه میدان میوه و تره‌بار تهران اما در بازار خرده فروشی سطح شهر قیمت هر کیلوگرم میوه و صیفی بیش از قیمت نرخنامه مصوب به فروش می رسد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران محمدعلی طهماسبی میوه سردسیری کاظم خاوازی میوه گرمسیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران وزارت جهاد کشاورزی سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران میوه سردسیری کاظم خاوازی میوه گرمسیری هزار تا ۲۰ هزارتومان میوه و تره بار تهران بین ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان بین چهار هزار بین هشت هزار هزار تا ۲۰ هزار فروش می رسد گلخانه ای بین ۶ هزار تومان هزار تا ۱۳ هزار تا ۹ تا ۶ هزار پنج هزار نرخ نامه هفت هزار بین پنج ۱۲ هزار ۲۵ هزار بین ۱۲ تا پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت:بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از زمان اجرای طرح نوروزی ستاد مبارزه با مواد مخدر در مازندران کشف و ۴۵۰ نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

او افزود: برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و اقدامات پیشگیرانه از اهداف ستاد و مطالبه جدی شهروندان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به زمان اجرای طرح ۱۵ اسفند امسال لغایت ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۳، افزود: در همین راستا پلیس با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ به‌طور قاطع و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

شیرازی گفت: این طرح با هدف برخورد و شناسایی عوامل توزیع و فروش مواد مخدر در سطح استان و افزایش ضریب امنیت عمومی شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه سال جدید به مرحله اجرا گذاشته شده است.

او افزود: در هفته اول اجرای طرح نوروزی از ۱۵ اسفند تا ۲۲ اسفند ماه سال‌جاری ۴۵۰ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر در مازندران دستگیر شدند که از این تعداد ۱۹۵ نفر خرده فروش و ۲۵۵ نفر معتاد متجاهر بودند.

شیرازی گفت: دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

او در پایان با تأکید بر دستور استاندار مازندران در جهت ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های متولی و جذب حداکثری ظرفیت سازمان‌های ذی‌ربط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای اجرای طرح نوروزی ستاد، افزود: امیدواریم به مانند سال قبل در مصون‌سازی و سالم‌سازی استان ولایتمدار مازندران و رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی موفق‌تر عمل نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت مرغ تا پایان ماه رمضان نوسانی ندارد
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ اعلام جزییات
  • کمبودی در عرضه مرغ ایام نوروز و ماه رمضان نداریم
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول