Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قزوین یکی از استان های باسابقه در زمینه خوشنویسی به حساب می آید و از این استان به عنوان پایتخت خوشنویسی در ایران یاد می شود که نشان دهنده جایگاه مهم آن در کشور است.

وی افزود: براساس همین ویژگی مردم استان قزوین امسال میزبانی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در رشته خوشنویسی به این استان سپرده شد و خوشبختانه با استقبال خوب هنرمندان کشور همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: با توجه به رویکرد وقف برای جذب مخاطبان و هنرمندان در این عرصه امسال ۶۲۰ اثر به این جشنواره ارسال شده و داوری آن از عید فطر امسال برگزار شده و نفرات برگزیده هم معرفی شدند.

مجیدی اضافه کرد: براساس اعلام هیئت داوران در بخش نستعلیق" احمد احمدی، حمید احمدی، پیمان سادات نژاد، محمد جواد شکوهی فر، علی خیری، حبیب آبادی و مصطفی عابدینی " به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی اظهار داشت: در این بخش " حامد فقیهی، سید علی حسینی کانی نیاز، سید رسول آقا میری، نیما الیکائی لاشکی، اصغر محمدی البرزی و مصطفی تاجیان " شایسته تقدیر شدند.

این مسوول گفت: در بخش شکسته نستعلیق " شهرام روحی، امیر دانش مراغی، حمید رضا خدا کرمی، ایمان وکیلی مطلق و مریم ذوالقدر " به عنوان برگزیده و" داریوش تازش، مهران رحیمی، مجتبی رحم دار، فاطمه کاظمی و شهربانو نجفی " شایسته تقدیر شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: در بخش نسخ و ثلث نیز " طیبه رمضانی کهنکی، نصیر کوثری، علی سلطانی، محمد قیاسی تبریزی، محمد بازیار و محمد گودرزی " برگزیده و " لیلا مژدگانلو، مرضیه مکارم، محمد پور قلی زاده و حمید میکانیک " شایسته تقدیر شدند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه چهره ماندگار خوشنویسی استان قزوین قزوین خوشنویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه چهره ماندگار خوشنویسی استان قزوین سازمان اوقاف و امور خیریه چهره ماندگار خوشنویسی استان قزوین قزوین خوشنویسی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، روزنامه‌های صبح امروز «سه شنبه 28 فرودین» را در ادامه مشاهده می‌کنید.  
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • موزه خوشنویسی در سعدالسلطنه راه‌اندازی شود
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز