Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@05:05:45 GMT

ماجرای شهادت جوانِ فوتبالیست

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۸۸۵۹

ماجرای شهادت جوانِ فوتبالیست

اسماعیل بنایی، روز دهم خرداد سال ۱۳۴۳ در استان آذربایجان شرقی به دنیا آمد. او دوره دبستان را در حالی طی کرد که علاقه‌مند به مسائل مذهبی و قرآنی و نیز شیفته بازی و ورزش بود و با دوستانش فوتبال بازی می‌کرد و فوتبال را در دوران تحصیل خود نیز ادامه داده و در تیم‌های مختلف نوجوانان و جوانان شرکت می‌کرد و در مسابقات ترتیب داده شده توسط مربیان آموزشی و مدیران مربوطه، حضور می‌یافت و دستاورد تلاش‌های او، برنده شدن کاپ تیمی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آخرین مقطع تحصیلی را در شرایط اوج‌گیری نهضت انقلاب اسلامی سپری کرد و اخذ بالاترین نمرات در ورزش و خط و هنر در میان نمرات دیگر درسی، حاکی از علاقه او به کارهای علمی و هنری بود.

او در زمینه مبارزات علیه رژیم شاه وارد عرصه جهاد و مبارزه شد و با انقلابیون دیگر، جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در ۲۲ بهمن سال ۵۷ برگزار کرد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز، هنگام تجاوز رژیم متجاوز صدام به خاک کشورمان، به قیامی جانانه علیه دشمن برخاست و همانند سایر جوانان فداکار وطن، داوطلبانه در دوره آموزشی نظامی شرکت کرد

اسماعیل روز  ۹ آبان سال ۱۳۶۱ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و در یکی از دوره‌های آموزشی که به‌مدت یک‌ماه بود، با تاکتیک، امداد، تخریب و اسلحه و فنون دیگر رزم آشنا شده و این دوره را با موفقیت کامل به اتمام رساند. او روز ۲۰ بهمن سال ۱۳۶۱ در فکه به شهادت رسید.

۵۷۵۷

کد خبر 1541078

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند


 جلیل شهریاری   با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بستری برای تربیت نیروی متخصص و کارآفرین در جهت جهش و رونق تولید و اشتغال است، بیان کرد: فنی و حرفه‌ای استان، آموزش‌های مهارتی را در دو بخش دولتی و غیردولتی با بهره‌گیری از مربیان مجرب، امکانات و تجهیزات کارگاهی مطابق با استانداردهای آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خوشه‌های صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر ارائه می‌دهد.
 
 وی افزود: از مجموع آموزش‌های ارائه شده در بخش دولتی، مراکز ثابت شهری با ارائه ۹ هزار و ۹۸۹ نفر، مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی ۵ هزار و ۳۱ نفر، در زندان ۲ هزار و ۶۶۰ نفر، در روستاها ۲ هزار ۴۵۵ نفر، عشایر ۳۹ نفر، سکونتگاه‌های غیررسمی ۲ هزار و ۶۰۱ نفر، صنایع ۵۱۵ نفر، آسیب‌دیدگان اجتماعی ۳۸۸ نفری سربازان وظیفه ۹ هزار و ۳۷۶ نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفته‌اند.
 
 این مسئول با بیان اینکه بیش از ۳۲۸ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح استان جهت توانمندسازی اقشار مختلف در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۱۳ نفر آموزشی معادل ۲۹ هزار و ۸۷۳ نفر دوره آموزشی در راستای توانمندسازی مهارتی برای علاقه‌مندان در بخش خصوصی برگزار شده است که این آمار در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش ۹۱ درصدی، عملکرد بخش خصوصی و مشارکت بخش غیردولتی در امر مهارت‌آموزی را نشان می‌دهد.
 
 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته در راستای تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در این اداره، تعداد ۱۴۶ مورد صدور و تمدید مجوزهای آموزشگاه‌های آزاد برای توانمندسازی نیروی انسانی انجام شده است.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان