Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور گفت: در وسط مذاکرات هسته‌ای وزیر خارجه آمریکا به یکی از مقامات ما گفت من استقبال مردم اصفهان را از روحانی در تلویزیون دیدم و قدرت این دولت را دیدم، استقبال مردم اصفهان در دولت یازدهم در میدان نقش جهان دنیا را تکان داد

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز -دوشنبه ۱۱ مردادماه- در نشست با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید اظهار کرد: آنچه من نسبت به ایران و راه حل مشکل و نجات کشور سال ۹۲ فکر می‌کردم، امروز هم همان را بی کم و کاست فکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه مجات کشور اعتدال و تعامل سازنده است.

وی افزود: امروز بعد از هشت سال تجربه بازهم تکرار می‌کنم اعتدال در داخل و خارج تعامل سازنده در داخل و خارج. ما با افراطی‌گری ما به جایی نمی‌رسیم. با چنگ انداختن به صورت همدیگر به نتیجه نمی‌رسیم با تخریب همدیگر و هتاکی نسبت به یکدیگر نمی‌توانیم کشور را به پیشرفت برسانیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: باید به این نتیجه برسیم که دوران تندروی و افراطی‌گری به پایان رسیده است. بعضی فکر می‌کنند تازه آغاز شده اشتباه می‌کنند، راه اعتدال است. در طول این هست سال جناح‌های مختلف اختلاف سلیقه داشتند اما هر دو جناح به آینده امیدوار بودند.

روحانی اضافه کرد: شرایط امیدواری در هشت سال در فراز و نشیب دولت یازدهم و دوازدهم تقلیل نیافت من به ملت عرض می‌کنم کشور یابد توسعه پیدا کند و باید به اوج برسد. کشور باید کشوری الگو برای منطقه و جهان باشد. یکی از راه‌های اصلی آن، تعامل سازنده با همسایگان، دوستان و جهان است.

وی ادامه داد: چطور توانستیم هفت قطعنامه خطرناک را از سر ملت ایران برداریم؟ این کار کار آسانی نبود. کاری که وزیر خارجه و فعالان در مذاکره پیمودند، راه ساده‌ای نبود، من می‌دانم چقدر دشوار است. روزهایی بود تقریباً همه دوستان مأیوس بودند، من البته از اول معتقد بودم ما به ثمر می‌رسیم تا پایان هم معتقد بودم و موفق شدیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: ما قطعنامه را برداشتیم. قطعنامه ۲۲۳۱ خط بطلان بر هفت قطعنامه فصل هفتی کشید این کار باور کردنی نبود. کمتر کسی بود که باور کند این قطعنامه‌ها برداشته می‌شود. این اراده ملت ایران و تلاش و تدبیر در سایه امید ما را به ثمر رساند؛ البته مقام معظم رهبری در همه مراحل ما را هدایت و حمایت کرد و در این جای بحث نیست. مردم در صحنه بودند.

روحانی خاطرنشان کرد: در وسط مذاکرات وزیر خارجه آمریکا به یکی از مقامات ما گفت من استقبال مردم اصفهان را از روحانی در تلویزیون دیدم و قدرت این دولت را دیدم، استقبال مردم اصفهان در دولت یازدهم در میدان نقش جهان دنیا را تکان داد؛ البته بقیه استان‌ها همین عظمت را آفریدند. مردم در صحنه بودند و حمایت کردند و در روزهای پیروزی و موفقیت کف زدند.

وی تصریح کرد: حالا کسی ممکن است بگوید در تعامل سازنده اگر شما صد خواستید به ۹۰ رسدید من می گویم همیشه این طور است هیچ کس در تعامل با کشورهای جهان به صد نمی‌رسد دنبال صد است، اما کمتر از ۱۰۰ می‌رسد چون طرف مقابل هم دنبال صد است و آن هم دنبال منافع خودش هست.

خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایرنا

کد خبر 511658

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دولت یازدهم دولت تدبیر و امید حسن روحانی رئیس جمهور تعامل سازنده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استقبال مردم اصفهان تعامل سازنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا کدام هستند؟؛ رونمایی از نخستین اسکناس طلایی جهان

 سیدسروش طباطبایی‌پور در همشهری آنلاین نوشت: راهول ساگر، بنیانگذار این اسکناس قیمتی، این خبر را با هیجان در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت؛ خبری که در مدتی کوتاه، ده‌ها میلیون نفر از آن بازدید کردند. البته این اسکناس، بیشتر جنبه یک سوغاتی ارزشمند را دارد و قرار نیست به‌عنوان پول رایج و قانونی رد و بدل شود، اما با گفته ساگر، یاد این سرزمین را در دل مسافران آن تا ابد زنده نگه می‌دارد.

اما خاص‌ترین اسکناس‌ها، برای کدام کشورهاست و کدام ویژگی‌ها، آنها را خاص کرده است؟

دلار عمودی

بیشتر کشور‌های جهان، اسکناس‌های خود را به شکل افقی منتشر کرده‌اند، اما «برمودا»، یکی از کوچک‌ترین کشور‌های جهان در اقیانوس اطلس شمالی است که اسکناس‌های ۲‌دلاری‌اش، عمودی است که بر یک روی آن، مرغی خوشرنگ جا خوش کرده است.


اسکناس پانچ‌شده

«موبوتو سسه سوکو»، دیکتاتور زئیری، بعد از ۳۲سال حکومت در سال‌۱۹۹۷ میلادی سرنگون شد و حکومت جدید که به نام جمهوری دمکراتیک کنگو شناخته می‌شود، از نظر اقتصادی، در شرایطی دشوار قرار گرفت و قرار شد در مدتی کوتاه، از همان اسکناس‌های قبلی استفاده کنند؛ اما چهره دیکتاتور منفورشان را روی اسکناس‌ها، باید چه می‌کردند؟ بهترین راه پانچ این اسکناس‌ها و حذف دیکتاتور بود.


اسکناس ضدآب

اسکناس‌های ۵دلاری استرالیا، قابل شست‌وشوست و تقریبا غیرممکن است پاره شود؛ پس شاید مردم استرالیا، تمیزترین پول جهان را توی جیبشان دارند. شفاف‌بودن بخش‌هایی از این اسکناس، آن را خاص‌تر هم کرده است.


اسکناس محیط‌زیستی

در کشور آفریقای جنوبی، به‌جای تصاویر سیاستمداران، دانشمندان و هنرمندان، طرح‌هایی از شیر، فیل، کرگدن، بوفالو و پلنگ روی برخی از اسکناس‌هایشان نقش بسته و تصویر این حیوان‌های بزرگ، توجه علاقه‌مندان به محیط‌زیست را به‌خود جلب کرده است.


اسکناس دمکراتیک

طرح این اسکناس ۲۵۰ گیلدر هلندی، قبل از انتشار، به همه‌پرسی گذاشته شد و ۹۷‌درصد مردم هلند، آن را پسندیدند؛ اسکناسی با طرح فانوس دریایی و نقشه جهان که به همین دلیل، شاید یکی از محبوب‌ترین اسکناس‌های جهان است.

 

tags # قیمت دلار سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت
  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • دهه‌ها فراز و فرود برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا کدام هستند؟؛ رونمایی از نخستین اسکناس طلایی جهان
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • ببینید | افشای آمار تکان‌دهنده ارزپاشی دولت‌ها در بازار توسط کارشناس صدا و سیما