Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@07:36:10 GMT

وضعیت ورودی بیمارستان‌ ها نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۸۹۷۹

وضعیت ورودی بیمارستان‌ ها نگران کننده است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، پیر حسین کولیوند روز دوشنبه در آیین رونمایی از نخستین اتوبوس آمبولانس ملی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه میزان تماس با اورژانس ٢ و نیم بیماران کرونایی تا سه برابر هفته های گذشته است افزود: با توجه به اینکه در پیک جدید کرونا قرار گرفته ایم ماموریت های اورژانس به ٢ و نیم تا سه برابر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همکاران ما با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند و بیمارانی که از طریق اورژانس منتقل می شوند در بیمارستان ها بلاتکلیف نخواهند ماند.

کولیوند با بیان اینکه یک اقدام جهادی و انقلابی در اورژانس کشور اتفاق افتاده افزود: اورژانس در طرح واکسیناسیون شرکت کرده اند که تا پیش از این صف های طولانی و اذیت کننده ای برای هموطنان ایجاد شده بود که برای تزریق واکسن معطل می ماندند که در این شرایط همکاران اورژانس و ستاد به جای استراحت وارد میدان شدند و  در کل کشور امروز به طور تقریبی صفی وجود ندارد.

وی ادامه داد: اورژانس در قالب طرح ضربتی وارد این اقدام شده که در شهرهایی از جمله تهران چهار تیم ویژه عملیاتی داریم که در هر نقطه ای که صفی وجود داشته باشد در کوتاه ترین زمان ممکن مراجعه و کارها را به اتمام می رسانند.

رییس اورژانس کشور خاطر نشان کرد: حتی اگر افرادی قادر به مراجعه به مراکز واکسیناسیون نباشند، موتور آمبولانس هایی در نظر گرفته شده است.

کولیوند با بیان اینکه به همین منظور از بالگردها نیز برای مناطق صعب العبور و دور استفاده استفاده می شود عنوان کرد: مراکز ثابت خودرویی نیز برای واکسیناسیون در نظر گرفته شده که رضایتمندی بسیار خوبی در بر داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا اشاره و گفت: این ظرفیت وجود دارد که فعالیت ها را به صورت شبانه روزی در این بخش انجام دهیم به میزانی که مراجعه کننده برای واکسیناسیون وجود داشته باشد کار را انجام و در واقع ظرفیتی برای خود مشخص نکرده ایم.

رییس سازمان اورژانس ادامه داد: کار ما اورژانس پیش بیمارستانی است و برای بیمارانی که منتقل کردیم به طور قطع پذیرش می گیریم.

کولیوند در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود آمبولانس در کشور اشاره و گفت: ٢ هزار مجوز هم اکنون برای خرید آمبولانس داریم این در حالی است که اگر بتوانیم تولید داخلی داشته باشیم دیگر نیازی به واردات نداریم.

وی با بیان اینکه به آمبولانس در اورژانس نیاز جدی داریم تصریح کرد: مراکز بهداشتی، بیمارستان ها، نیروهای مسلح، هلال احمر، خیریه ها و بخش های خصوصی نیز که کار بهداشت و درمان انجام می دهند به این آمبولانس ها نیاز دارند.

رییس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: نیاز به آمبولانس در کشور وجود دارد و با همت خودروسازان در صورتی که تا عید بتوانیم این خبر خوب را بدهیم این نیاز رانیز توسط خودروسازان داخلی مرتفع خواهد شد.

کولیوند با بیان اینکه هم اکنون به سه تا چهار هزار دستگاه آمبولانس نیاز داریم متذکر شد:. این در حالی است که اگر این اتفاق صورت نگیرد مجبور هستیم تا دوباره از خارج کمک بگیریم.

پربیننده ترین احتمال تغییرات جدید در اعمال فوق العاده ویژه فرهنگیان نتیجه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۰ اعلام شد عذرخواهی رییس جمهور از مردم لایحه رتبه بندی معلمان در چه مرحله ای است؟ مشهد در وضعیت فرابحرانی قرار گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است

قهرمان گرنداسلم آمریکا ۲۰۰۳ از وضعیت جسمانی تنیسور شماره یک جهان ابراز نگرانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اندی رادیک، قهرمان تنیس اوپن آمریکا در مورد شکست نواک جوکوویچ تنیسور شماره یک جهان در نیمه‌نهایی مسابقات سری مسترز در مونت کارلو (موناکو) صحبت کرد. این صربستانی برابر کسپر رود نروژی با نتایج 4 بر 6، 6 بر 1، 4 بر 6 شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.

آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم

اندی رادیک به تنیس چنل گفت: وضعیت جسمانی نواک جوکوویچ نگران کننده است. شما کسی را نمی‌بینید که زود خسته شود و با ادامه مسابقه قدرت پیدا کند. نمی‌دانم چیست. در ست اول، نواک خسته به نظر می‌رسید، او از نظر بدنی خسته بود. سپس نواک به نظر سرعت خود را پیدا کرد و برگشت اما مشکلاتی نیز در ست آخر به وجود آمد. به نظر می‌رسید که نواک یک هفته دنبال چیزی می‌گشت. این وضعیت جسمانی نواک جوکوویچ هشدار دهنده است.

در مسترز مونت کارلو استفانوس سیتسیپاس یونانی با پیروزی برابر کسپر رود به عنوان قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است