Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره جنوبی پس از هشدار همسایه جنوبی درباره برگزاری رزمایش نظامی با آمریکا به این موضوع واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که هیچ تصمیمی درباره برگزاری رزمایش مشترک نظامی با آمریکا نگرفته اما برگزاری چنین مانورهایی نباید باعث ایجاد تنش با همسایه شمالی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات پس از آن مطرح شده که کره شمالی نسبت به برگزاری هرگونه رزمایش نظامی کره جنوب با آمریکا هشدار داده بود.

کره جنوبی و آمریکا به صورت منظم در مقاطعی از سال رزمایش مشترک نظامی برگزار می کنند که عمده آنها در فصل بهار و تابستان است. با اینحال کره شمالی نظر مثبتی روی این رزمایش ها نداشته و با انتقاد از آنها  چنین رزمایش هایی را شبیه سازی  و تمرین جنگ تلقی می کند.

کیم یو جونگ، خواهر رئیس کره شمالی به کره شمالی هشدار داده که برگزاری چنین رزمایش هایی تلاش ها برای برقرار روابط میان دو کشور را تحت الشعاع قرار خواهد داد. این هشدارها درحالی مطرح شده که دو کره در روزهای گذشته اقدام به برقراری مجدد کانال های ارتباطی میان یکدیگر کرده بودند.

در ژوئن سال گذشته پس از پخش شدن اعلامیه هایی در مرز دو کره توسط پناهجویان در کره جنوبی، که در آنها از کیم جونگ اون رئیس کره شمالی انتقاد شده بود، کره شمالی این خطوط تلفن را قطع کرد. مقامات در سئول فاش کردند که رئیس جمهور مون جه این و رئیس کره شمالی از آوریل چندین بار نامه های شخصی به یکدیگر ارسال کرده‌اند و به دنبال بهبود روابط دو جانبه هستند.

 این دو رهبر توافق کرده‌اند که اولویتشان، تلاش برای برقراری مجدد خطوط ارتباطی و بازیابی اعتماد متقابل و توسعه روابط است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا کره جنوبی تنش هسته ای کره شمالی اخبار آمریکا کره جنوبی کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌خاطر خدا به منچستریونایتد نه گفتم!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس آنخل روآ (سانتافه، آرژانتین، 1969) یک فوتبالیست معمولی نبود. داستان او برای یک کتاب، یک فیلم یا یک سریال کاملا کافی به نظر می رسد. 

او بر مالاریا و سرطان غلبه کرد، علی‌رغم مهار سه پنالتی، یک فینال را باخت. خدمت به کلیسا و خدا را به منچستریونایتد، قهرمان وقت اروپا، ترجیح داد. او گلر بهترین مایورکای تاریخ بود (5 فصل برای این تیم بازی کرد) و در حال حاضر بخشی از کادر مربیگری ماتیاس آلمیدا در آاک آتن است. روآ در سال 2000 در تصمیمی بسیار عجیب، فوتبال را موقتا کنار گذاشت چون اعتقاد داشت دنیا به پایان خواهد رسید!

روآ در مصاحبه با آاس در مورد دریافت پیشنهاد از یونایتد در سال 1999 گفت: «به این پیشنهاد پاسخ رد دادم و این تصمیمی با دقت و فکر شده بود. برای بسیاری از مردم عجیب بود اما برای خودم خیر چون کاملا برایش برنامه داشتم. من عبادت، خدمت به کلیسا و خدا را به منچستریونایتد و فوتبال ترجیح دادم.»

روآ ادامه داد: «خدا و کتاب مقدس را بر فوتبال مقدم دانستم و این حسی بود که در درونم بود. می دانم که از بازی در تیمی بزرگ و پول زیاد گذشتم. اینکه فرصت ادامه بازی در تیم ملی آرژانتین را از دست دادم ولی هنوز هم پشیمان نیستم. هدفم امتحان کردن چیز دیگری بود.»

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل رزمایش برگزار می‌کند
  • رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند
  • جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری
  • رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: واشنگتن از مداخله نظامی علیه ایران بپرهیزد
  • هشدار فرمانده اسبق ناتو به واشنگتن درباره قطع حمایت از اوکراین
  • اولین واکنش بایدن به عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل
  • ادعای رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: دنبال اجتناب از جنگ هستیم
  • به‌خاطر خدا به منچستریونایتد نه گفتم!
  • فیلم| رزمایش مشترک دریایی کره جنوبی، آمریکا و ژاپن
  • درخواست بایدن از ایران درباره حمله به اسرائیل/ جزئیات عبور موشک قاره پیمای روسیه از آسمان ایران/ آماده شدن موشک های کروز ایران برای حمله به اسرائیل/ مخالفت آنکارا با استفاده از حریم هوایی ترکیه برای حمله به ایران