Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:23:21 GMT

کُشتی دختر نوجوان با کروکدیل!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۰۱۱

کُشتی دختر نوجوان با کروکدیل!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله کروکدیل تعطیلات یک دختر ۱۸ ساله اهل کالیفرینای آمریکا را به کابوس تبدیل کرد. این اتفاق زمانی رخ داد که «کیانا هومِل» به همراه دوستش در سواحل مکزیکوسیتی حضور داشتند. پس از آنکه کیانا و دوستش تصمیم گرفتند شبهنگام برای شنا وارد آب شوند این دختر مورد حمله یک کروکدیل ۱۲ فوتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در ماریوت واقع در پوئِرتو والارتا مکزیکوسیتی رخ داد.

کروکدیل پس از گرفتن پای کیانا تلاش کرد تا او را به زیر آب بکشد، اما این دختر با مبارزه خود با این حیوان و وارد کردن ضربات پیاپی به سر کروکدیل زندگی خود را نجات داد. کیانا در این باره به ABC۷ گفت: «هنوز زیاد وارد آب نشده بودم که کروکدیل پایم را گرفت و سعی کرد مرا به زیر آب بکشد. چند ضربه محکم به سر کروکدیل وارد کردم. یادم می‌آید به لانی گفتم مرا تنها نگذار. لحظات خیلی سختی بود.»

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک حمله کروکدیل به شناگر هندی!

در حالی که کیانا در کشمکش با کروکدیل بود دوستش «سارا لانی» با فریاد زدن توجه افراد حاضر در نزدیک محل حادثه را جلب کرد و آن‌ها توانستند پای این دختر را از دهان کروکدیل بیرون کشیده و وی را به ساحل برگردانند.

لانی دوست کیانا نیز در این باره گفت: «این صحنه یکی از دیوانه کننده‌ترین و ترسناک‌ترین صحنه‌های زندگی ام بود. صادقانه، هرگز لحظه‌ای را که کروکدیل از زیر آب بیرون آمد فراموش نمی‌کنم. من واقعا شوکه شده بودم.»

دقایقی بعد آمبولانس در محل حادثه حاضر شد و کیانا به بیمارستان منتقل شد. او در این حادثه از ناحیه پای راست دچار جراحت شدید شده و به ماهیچه و عضله پای وی آسیب وارد شد. این حادثه در حالی رخ داد که بنا به گفته کیانا و دوستش مسئولان هتلی که در آن اقامت داشتند در خصوص حمله کروکدیل به گردشگران هیچ هشداری نداده بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله حیوانات حمله کروکدیل حمله مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم

به گزارش صدای ایران،خبرگزاری تسنیم نوشت: در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان