Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:51:17 GMT

اولین قطعه از پروژه «بیست» ضبط شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۰۱۵

اولین قطعه از پروژه «بیست» ضبط شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط گروه موسیقی «یارآوا»، اولین قطعه پروژه‌ «بیست» که هفته گذشته آماده و در اختیار گروه قرار گرفته بود، شنبه ۹ مرداد ضبط شد.

رژین منیبی یکی از عوامل اجرایی این پروژه توضیح داد: اولین قطعه از بیست قطعه، هفته‌ گذشته به دست ما رسید. آهنگساز این اثر علیرضا امیرحاجبی است که قطعه را برای یک گیتار با دو نوازنده نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که «دوئت گیتار یارآوا» که آناهیتا جعفری و مرتضی مدرسی نوازندگان آن هستند، پس از یک جلسه تمرین، دیروز قطعه را ضبط کرد.

وی افزود: ضبط اثر توسط استودیوی الکترونیک «یارآوا»، با صدابرداری احمد نونهال و زیر نظر مدیر هنری گروه، مهدی جلالی انجام شد. البته آهنگسازان دیگر این پروژه نیز مشغول نوشتن آثارشان هستند و به زودی نیز قطعات نادر مشایخی و شادی کسایی نیز آماده می‌شوند که در مورد آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پروژه‌«بیست» به مناسبت بیست‌سالگی گروه موسیقی یارآوا برنامه‌ریزی شده که این گروه در قالب آن به بیست آهنگساز موسیقی معاصر ایرانی سفارش قطعه داده است. آثار ساخته شده، اجرا و ضبط خواهند شد و در یک مجموعه به صورت فیزیکال منتشر خواهد شد.

کد خبر 5271034 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی تلفیقی موسیقی کلاسیک تک آهنگ فیلم سینمایی موسیقی ایرانی تئاتر ایران ویروس کرونا فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان هنر نگارگری جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان نماهنگ سریال ایرانی عکاسی شبکه سه سیما بازیگر سینما شبکه مستند سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی گفت: اولین گروه پزشکان داوطلب ایرانی شامل ۱۳ پزشک عمومی، پرستار و کارشناس فنی دارویی امروز به همراه اولین کاروان عمره مفرده عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: داروهای مورد نیاز زائران همراه گروه پزشکان به عربستان منتقل شد.

کد خبر 6085327

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان داوطلب به حج عمره
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره
  • «مجنونِ آن لیلی» از پنجم اردیبهشت روی صحنه می‌رود
  • مرمت و بهسازی ۷۳ قطعه آببندان در مازندران
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم