Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:13:37 GMT

حضور «قصیده گاو سفید» در ۲ جشنواره خارجی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۰۴۲

حضور «قصیده گاو سفید» در ۲ جشنواره خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها، مریم مقدم و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی در جدیدترین حضور جهانی خود در جشنواره‌های ادینبورگ و ملبورن روی پرده می‌رود.

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ادینبورگ در حالی برگزار می‌شود که فیلم «قصیده گاو سفید» در بخش فیلم‌های بلند داستانی حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره ادینبورگ که از قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم دنیا است از ٢٧ مرداد تا ٣ شهریور برابر با ١٨ تا ٢۵ آگوست در اسکاتلند بریتانیا برگزار می‌شود.

این فیلم همچنین به زودی در هفتادمین جشنواره فیلم ملبورن استرالیا که از تاریخ ۱۴ تا ۳۱ مرداد برابر با ۵ تا ۲۲ آگوست برگزار می‌شود، به نمایش در می‌آید.

مریم مقدم، علیرضا ثانی‌فر، آوین پوررئوفی و پوریا رحیمی سام بازیگران نقش‌های اصلی این فیلم هستند.

کد خبر 5271041 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا موسوی پوریا رحیمی سام مریم مقدم بهتاش صناعی ها ملبورن بریتانیا فیلم قصیده گاو سفید فیلم سینمایی موسیقی ایرانی تئاتر ایران ویروس کرونا فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان هنر نگارگری جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان نماهنگ سریال ایرانی عکاسی بازیگر سینما شبکه مستند سیما کنسرت آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دیدار تیم‌های فوتبال دختران جوان ایران و ترکمنستان در مسابقات آسیای میانه (کافا) امروز در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.   گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.   نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.   مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.   سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • جشنواره گل دختران ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم