Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ابراهیم قادری معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: اکنون سامانه ثبت نام واکسیناسیون برای افراد بالای ۵۵ سال (متولدین ۱۳۴۵ و قبل از آن) فعال است.

او افزود: هم اکنون متولدین سال۱۳۴۵ و قبل از آن می‌توانند پس از ثبت نام در سایت سلامت به نشانی salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir و دریافت پیامک نوبت دهی، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به روند سریع واکسیناسیون در استان گفت: در روز گذشته ۹ هزار و ۸۵۴ دز واکسن در کردستان تزریق شده است.

قادری با بیان اینکه در حال حاضر واکسیناسیون فرهنگیان در کردستان در حال انجام است یادآور شد: واکسیناسیون خبرنگاران استان به محض دریافت لیست اسامی خبرنگاران از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان آغاز می‌شود.

او با اشاره به اینکه خبرنگاران یکی از مشاغلی بودند که در خط مقدم کرونا قرار داشتند، اضافه کرد: اصحاب رسانه استان پس از کادر درمان، با حضور در بخش‌ها و محل‌های حساس بی وقفه و بدون تعطیلی رسالت آگاهی بخشی خود را به نحو احسن انجام دادند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست