Web Analytics Made Easy - Statcounter

قایقران کایاک تک نفره ایران گفت: من تمام تلاشم را کردم، چیزی کم نگذاشتم و هر چه در چنته داشتم را در مسابقات رو کردم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علی میرزایی پس از پایان مسابقاتش در المپیک گفت: امسال در المپیک کار خیلی سخت بود و از هر مرحله فقط دو نفر صعود می کردند.من گفتم که تمام تلاشم را کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست تک تک مردم ایران را می بوسم.در روزهای اخیر پیام های زیادی را دریافت کردم و از همه آنها ممنونم. امیدوارم در بازی های آسیایی بتوانم مدال نقره یا طلا بگیرم.

ملی پوش قایقرانی ایران تصریح کرد:در رکورد قایقرانی شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی دارد.حتی آنهایی که امروز اول و دوم شدند ۱۲-۱۳ ثانیه با رکوردهای اصلی شان فاصله داشتند.من تلاش کردم اما کشورهای دیگر قدر بودند و نشد که صعود کنم.

وی ادامه داد: من پس از چهار سال به مسابقات آمدم و در این چند سال هیچ مسابقه ای نداشتم؛ در هر رشته‌ای غیر از تمرین باید مسابقه بدهید تا آماده شوید. دوست داشتم به فینال A صعود کنم، اما نشد و شرمنده مردم شدم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی آقا میرزایی المپیک 2020 توکیو قایقران کایاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

  چهارمین سهمیه المپیک برای کشتی آزاد ایران یونس امامی به سهمیه المپیک رسید آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران، با صعود به دیدار پایانی رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا، چهارمین سهمیه کشورمان را برای حضور در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس کسب کرد.   کشتی آزاد گزینشی المپیک ۲۰۲۴؛ آذر پیرا هم المپیکی شد ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با صعود به دیدار پایانی مسابقات گزینشی المپیک به میزبانی قرقیزستان پنجمین سهمیه ایران در المپیک پاریس را به خود اختصاص داد.   هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز در دیداری پرگل برابر شمس آذر به پیروزی رسید و به صدر جدول رده بندی بازگشت.   مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام تیم شهرداری گرگان در نخستین بازی خود از مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران به پیروزی رسید.   آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک با کسب نشان برنز نماینده کشورمان در ۲۰۰ متر کایاک تک نفره مردان پیگیری شد.   مسابقات بین‌المللی بوکس؛ ۶ نماینده ایران فردا مبارزه می‌کنند ۶ بوکسور ایران فردا و در سومین روز مسابقات بین‌المللی بیشکک، مبارزه می‌کنند.   روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال مهسا جاور و زینب نوروزی در نخستین روز رقابت‌های روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه در دونفره سبک‌وزن بانوان با ایستادن در جایگاه نخست گروه دوم مقدماتی راهی فینال شدند.   جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان؛ تیم آیس باکس مغلوب ازبکستان شد نماینده هاکی روی یخ کشورمان با قبول شکست مقابل تیم ازبکستان از راهیابی به دیدار رده بندی جام آزاد ترکمنستان بازماند.   آب های آرام انتخابی المپیک؛ صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک الناز شفیعیان با پیروزی در دور نیمه نهایی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر بانوان، به فینال مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک صعود کرد.   پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت انتخابی المپیک نمایندگان کشورمان در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت در دو بخش بانوان و آقایان پشت خط آتش ایستادند.   برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه در دیدار تدارکاتی برابر پیکان تهران به میدان رفت.  

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین
  • آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز