Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سردار "قاسم رضایی" صبح دوشنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سرباز وظیفه "عبدالجبار مختوم‌نژاد" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه این شهید، راه دفاع مقدس است که نمی‌ایستد، تماشا کند و تا آخرین قطره خون ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه این فرهنگ نیروی انتظامی و فرهنگ نیروی انقلابی است پس باید کار را دنبال کنیم، تاکید کرد: وقتی ماموری وظیفه خود را انجام می‌دهد، مطالبه قانونی و مطالبه مردم است و اگر فردی بخواهد در حین انجام وظیفه به مامور تعدی کند قانون اجازه نمی‌دهد و محکم برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر ریشه‌کن شدن تعرض به ماموران وظیفه‌شناس، گفت: در تمام دنیا کسی حق ندارد به مامور حین انجام وظیفه تعدی و تعرض کند.

وی ادامه داد: گاهی اینجا موضوع در ملاحظه‌کاری قرار می‌گیرد که باید این روند صفر و دست کسی که به مامور وظیفه‌شناس متعرض می‌شود، قطع شود.
رضایی با تاکید بر اینکه هر چیزی که آرامش مردم را برهم بزند و در قانون تعریف شده باشد، باید اعمال شود، گفت: هم اینک مجلس آماده تکمیل و اصلاح قانون است و مجریان نیز آمادگی اصلاح و اجرای قانون را دارند؛ همه مجریان باید با هم حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مساله اعتیاد، معتادان متجاهر و خرده‌فروشان دغدغه مردم هستند، ادامه داد: بخشی از سرقت‌ها توسط همین معتادان متجاهر صورت می‌گیرد و آرامش جامعه را برهم می‌زنند و نیروی انتظامی توانایی آن را دارد که در کوتاه‌ترین زمان این افراد را دستگیر و تحویل مجریان دهد و باقی مجریان باید آن‌ها را مدیریت کنند.

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: نیروی انتظامی از مرز‌ها مدیریت می‌کند لکن برخی از ناهماهنگی‌های بین بخشی باعث سوءاستفاده می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آن‌که تجهیزات ماموران و سربازان ناجا کافی است، ادامه داد: اکنون ماموران در حد مطلوب از تجهیزات استفاده می‌کنند، اما به طور مثال در مورد شهادت این سرباز، قاتل از تیزی (نوعی چاقو) استفاده و از ترحم مامور مبنی بر رعایت حقوق شهروندی سوءاستفاده کرد که این موضوع ناشی از کمبود تجهیزات نیست.

خانواده شهید مختوم‌نژاد نیز در دیدار با سردار قاسم رضایی تاکید کردند: هیچ درخواست دیگری نداریم، فقط همان‌جا که خون برادرمان ریخته شد، خونش (قاتل) را می‌خواهیم.

آن‌ها همچنین ادامه دادند: ما به اراذل و اوباش باج نمی‌دهیم؛ ما فرزندی تربیت نکردیم که به جامعه خیانت کند، فرزندی تربیت کردیم که از ناموس و وطنش حمایت کند.

رضایی نیز ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده مختوم‌نژاد گفت: این شهید سرباز لایق نظام بود که در حین انجام وظیفه این اتفاق برایش رخ داد؛ مطمئن باشید قانون اجازه قانون‌شکنی نخواهد داد و این پیامی است برای کسانی که قصد قانون‌شکنی دارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهید مختوم نژاد جانشین فرمانده نیروی انتظامی جنایت قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

جام جم آنلاین - خوزستان، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، با حضور شهباز گهروئی، رییس حوزه هنری خوزستان مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از فعالین فرهنگی با علی زارعی رضایی از شاعران آیینی و مصطفی نیک پی از پیشکسوتان عرصه موسیقی دیداری صورت گرفت‌.

محمد شهباز گهروئی با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان و پیشکسوتان هنر و ادبیات انقلاب را سرمایه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: حضور هنرمندان متعهد از برکات توجه به هنر در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که توانستند به عنوان سفیران فرهنگی ایران اسلامی ارزش‌های ایرانی اسلامی و انقلابی را به دنیا نشان دهند.

رییس حوزه هنری خوزستان درادامه با تاکید برهم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی برای تولید آثار ارزشمند در حوزه هنر انقلاب بیان کرد: باید هر سازمانی متناسب با رسالت و وظیفه‌ای که بر عهده دارد فعالیت کند و تقسیم کاری بین این نهادها صورت گیرد.

شهباز گهروئی با بیان اینکه در فرهنگ غنی ایرانی تکریم، حفظ حرمت و عزت پیشکسوتان به‌عنوان یک ارزش همواره مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: ضمن قدردانی از زحمات همه هنرمندان باتجربه، از تمامی اساتید عرصه هنر انقلاب می‌خواهیم که ما در مسیر درست پرورش هنرمند انقلابی راهنمایی و همراهی نمایند.

مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز با تاکید بر اینکه هنر انقلاب هنری متعهد است، گفت: امروز وظیفه هر هنرمند، تعهد و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید این رسالت را به‌ عنوان وظیفه خود ادا کند.

به گفته ی وی، بی شک نگاه اعتقادی هنرمندان باعث می‌شود آثار هنری متعهد و بر اساس ارزش های جامعه تولید شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال زنــدان
  • عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ‌شهید حمید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین
  • آزادی قاتل ۱۶نفر پس از ۲۸ سال حبس | جزییات قتل های سریالی سال 75 چه بود؟