Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان انتقال خون از اداره‌کل انتقال خون سیستان و بلوچستان بازدید و از خدمات و تلاش‌های کارکنان این اداره کل تقدیر کرد و گفت: با توجه به وجود بیماران تالاسمی و هموفیلی، حوادث جاده‌ای و سایر بیماران، استان ما به شدت نیازمند ذخایر و فرآورده‌های خونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضعف زیرساخت‌ها و کمبود امکانات در انتقال خون سیستان و بلوچستان موجب شده با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی مسوولان مربوطه، همچنان فاصله ما با استاندارد‌ها زیاد باشد و امکانات مورد نیاز را در اختیار نداشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضای بیماران به فرآورده‌های خونی، کمبود منابع مالی به دلیل وجود مشکلات اقتصادی و تحریم کشور که محدودیت‌های بودجه‌ای را در پی داشته و مشکلاتی را برای همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها ایجاد کرده این سازمان نیز در بحث تامین تجهیزات دچار چالش شده است.

وی ادامه داد: سازمان انتقال خون به عنوان یکی از متولیان بخش سلامت جامعه بایستی امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار داشته باشد.

موهبتی با تاکید بر رفع مشکلات زیرساختی و تامین منابع مالی اداره‌کل انتقال خون استان در چارچوب قانون گفت: در راستای رفع مشکلات و پرداخت هزینه‌های جاری این سازمان مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات جاری و تملک دارایی سیستان وبلوچستان تخصیص داده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال خون ذخایر خونی انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی