Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@04:55:01 GMT

(ویدئو) زنگنه: این دولت، مظلوم‌ترین دولت بود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۲۲۴

(ویدئو) زنگنه: این دولت، مظلوم‌ترین دولت بود

‍‍‍‍‍‍

فرارو- بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت از عملکرد حسن روحانی و دولت دوازدهم در چهار سال اخیر تقدیر کرد. او گفت این دولت مظلوم‌ترین دولت بوده است. 

بیژن زنگنه در نشست رئیس جمهور با مدیران ارشد دولت گفت: «من به عنوان شهروند ایرانی خودم را قدردان آقای روحانی می دانم که موضوع فصل هفت شورای امنیت را حل و فصل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او ادامه داد: "من از سال ۶۷ وزیر بودم اما هیچ دولتی را مظلوم تر از دولت تدبیر و امید نمی دانم. اداره کشور با وجود تحریم‌ها کاری کارستان بود. قابل انکار نیست که مدیریت ما جهان سومی است، اما عملکرد دولت درست بود."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر نفت گفت: «در این دوره نه برای نفت خام و محصولات پتروشیمی و …حتی یک بشکه معافیت نداشتیم . ما در این مدت بیش از ۱۰۰ میلیارد نفت نفروختیم و آنچه که فروختیم با مشکلات بود. هدف فروپاشی نظام بود. ما در این دولت با همت ملت نگذاشتیم به هدف خود برسد. دولت در این هشت ساله و این سه سال جنگ اقتصادی کارهای مهمی کرد.» 

زنگنه گفت: "از ابتدای دولت دوازدهم این تعبیر را داشتم که دوره ریاست جمهوری یازدهم و دوازدهم، دوره سختی است اما فکر نمی‌کردم آنقدر سخت باشد؛ خداوند را سپاسگزارم که این دوره را با شرافت به پایان رساندیم."

وزیر نفت  افزود: «عملکرد دولت در این سه سال اخیر نمونه بازر اقتصاد مقاومتی بود به عنوان مثال، در صادرات نفت اقدامی بزرگ شد و اصلا قابل مقایسه با دوره‌های قبل نبود، در دوره قبل از تحریم‌ها بیش از یک میلیون بشکه معافیت برای صادرات داشتیم، اما در این دوره برای هیچ چیز یک بشکه معافیت هم نداشتیم.»

او تاکید کرد: «دولت کارهای بزرگی در این مدت انجام داد، میزان تولید گاز کشور با تمرکز بر پارس جنوبی ۲.۵ برابر شد و از ۲۸۰ میلیون متر مکعب به ۸۰۰ میلیون متر مکعب افزایش یافت. ظرفیت تولید ما از میدان مشترک غرب کارون ۵ برابر شد و از ۷۰ هزار بشکه در سال ۹۲ به ۴۰۰ هزار بکشه در سال جاری رسید.»

به گفته او "۳۲ طرح پتروشیمی در این مدت انجام شد، پیشبرد طرح‌ها جهش سوم ما را در سال ۱۴۰۴ قادر می‌کند که ۳۳ میلیارد دلار محصولات پتروشیمی تولید کنیم. پوشش گاز رسانی کشور به ۹۵ درصد کل جمعیت رسید که آثار زیست محیطی دارد."

زنگنه گفت: «ابر پروژه بید بلند خلیج فارس یکی از طرح‌های بزرگ جمع آوری گازهای مشعل در مناطق نفت خیز در دولت آغاز شد و خاتمه یافت. در آغاز دولت یازدهم پیشرفت واحدهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس ۴۷ درصد بود که تکمیل و این طرح باعث شد در تولید بنزین خودکفا شویم؛ ظرفیت نفت و فرآورده‌های ما ۴ برابر شد و از ۵.۹ میلیون تن در سال ۹۱ به ۲۳ میلیون تن در سال ۹۹ رسید.»

زنگنه در بخش پایانی گفت: "اکنون در مقطعی خطیر هستیم و همگی برای وحدت ملی باید تلاش کنیم و با پرهیز از تندروی، نفرت پراکنی و خشونت این موضوع محقق می‌شود.تجربه به ما نشان داده که با تغییر دولت‌ها، تغییری در وضعیت زندگی مردم ایجاد نمی‌شود مگر آنکه در رویه‌ها تغییر حاصل شود."

منبع: فرارو

کلیدواژه: بیژن زنگنه دولت روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «نذر عشق»؛ طبخ ۳۲ هزار نان به نیت شهدای غزه

همزمان با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) مردم افغانستان در اقدامی نمادین ۳۲۰۰۰ قرص نان را به نیابت از ۳۲۰۰۰ شهید مظلوم غزه طبخ کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم ، همزمان با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام، مردم افغانستان در اقدامی نمادین 32000 قرص نان را به نیابت از 32000 شهید مظلوم غزه طبخ کردند.

همزمان با این اقدام گروه سرود کودکان افغان، نماهنگ «نذر عشق» را برای پیوند این اقدام مردم کشورشان در سالروز ولادت کریم اهل‌بیت(ع)  با تحولات و‌ شهادت مظلومانه بیش از 32000 شهر‌وند فلسطینی اجرا کردند که اثری کم‌نظیر در هنر افغانستان است.

گفتنی‌ است برای طبخ این تعداد نان، مردم افغانستان در مساحتی چند هزار متری و با طراحی نام مبارک امام حسن مجتبی(ع) اقدام به برپایی ده‌ها تنور کرده و با مشارکت صدها نفر از نانواهای سطح شهر کابل در یک روز تعداد 32000 قرص نان به نیابت از 32000 شهید غزه طبخ کردند.

 

.

 

لازم به ذکر است این نان‌ها سپس در میان خانواده‌های کم‌بضاعت شهر کابل توزیع شده و از دریافت‌کنندگان این هدیه خواسته شد تا برای شادی روح شهدای مظلوم فلسطین فاتحه قرائت کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اصولگرایان مجلس دوازدهم به وحدت می‌رسند
  • حمایت مادران و کودکان بوشهری از کودکان و مادران مظلوم غزه
  • چادرملو علیه بیانیه نفت مسجدسلیمان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟
  • نماهنگ «نذر عشق»؛ طبخ ۳۲ هزار نان به نیت شهدای غزه
  • افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران از ابتدای ۲۰۲۴
  • قیمت نفت کماکان صعودی ماند
  • روسیه دستور کاهش تولید نفت را صادر کرد