Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:09:18 GMT

ششمین قسمت پات کست پات لایف را گوش کنید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۲۳۳

ششمین قسمت پات کست پات لایف را گوش کنید

قسمت ششم از سری مجموعه پادکست های اپلیکیشن “پات لایف” تحت عنوان "پات کست" با موضوع هوش مصنوعی و آینده مشاغل بانکی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران کیش، در بخشی از پادکست ایران کیش به نقش هوش مصنوعی در عرصه بانکداری به این موضوع پرداخته می شود که آیا هوش مصنوعی در بانکداری آینده ماشین را  جایگزین انسان می کند؟ همچنین این قسمت به این پرسش پاسخ می دهد که با استقرار کامل هوش مصنوعی کدام نقش ها و پست های سازمانی دستخوش تغییر می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپلیکیشن "پات لایف" به صورت هفتگی پادکست های متنوعی را تحت نام "پات کست" منتشر می کند.

برای گوش دادن به این پادکست ها بعد از نصب اپلکیشن پات لایف به منو "پات باکس" اپلیکیشن رفته از قسمت پات کست، پادکست ها را گوش کنید.

دانلود اپلیکیشن "پات لایف" از طریق لینک و یا شماره گیری کد  #1*788*   و یا لینک https://putlife.ir/download نیز امکانپذیر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران کیش پات لایف مجموعه پادکست هوش مصنوعی پات لایف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان

امتداد- اپلیکیشن بله، اخیرا در اقدامی، بازویی را برای حمایت از کودکان و نوجوانان با عنوان «حامی باشیم» در دسترس کاربران قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بازوی «حامی باشیم» اپلیکیشن بله که زیر نظر سامانه اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت خود را آغاز کرده است، می تواند کمک های حامیان را در اختیار کودکان و نوجوانان سراسر کشور قرار دهد.

حامیان می توانند توسط این بازو یک یا چند کودک و نوجوان نیازمند از هر جای ایران انتخاب کرده و کمک خود را به صورت مستقیم به حساب آنان واریز کند. 

کاربران می توانند با مراجعه به زبانه خدمات اپلیکیشن بله و ورود به بخش حامی باش، کمک های خود را در اختیار کودکان و نوجوانان نیازمند قرار دهند. این بازو برای ورود نیاز به دسترسی به شماره تلفن حامیان دارد. 

شایان ذکر است که کودکانی و نوجوانانی که در سراسر کشور به کمک های مختلف نیاز دارند، می توانند از طریق این بازو، ضمن دریافت کمک های کاربران اپلیکیشن بله، بخشی از مشکلات و چالش های مالی خود را برطرف کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • یک پیامرسان مهم و یک شبکه اجتماعی از اپ استور چین حذف شدند
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • ضربه کاری چین به واتساپ
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • تلگرام میلیاردی می‌شود
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین