Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، افراد مسلح ناشناس در عراق یک فرمانده حشد شعبی را به شهادت رساندند. «ابو صادق الخشخشی» فرمانده تیپ نهم حشد شعبی در صلاح الدین بود که هدف ترور افراد ناشناس قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این فرمانده حشد شعبی درحالی که از منزل خود به سمت محل کارش در حرکت بود، توسط افراد مسلح ناشناس هدف تیراندازی قرار گرفته و به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق درحالی رخ داد که پیشتر شخصیت های عراقی بر لزوم مرتفع شدن شکاف های امنیتی در صلاح الدین تأکید کرده بودند.

در همین ارتباط،، «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی گفته بود: باید با جدیت برای تأمین امنیت مناطق آزاد شده از کنترل داعش تلاش کرد. اگر امنیت مناطق آزاد شده تأمین نشود، فعالیت‌های عناصر داعش بیش از گذشته خواهد شد.

فالح الفیاض در ادامه سخنان خود اظهار داشت: نباید اجازه داد حوادثی مانند آنچه که در صلاح الدین اتفاق افتاد مجدد تکرار شود. این بدان معناست که تلاش‌ها برای بسط امنیت در نقاط مختلف عراق باید مضاعف گردد.

گفتنی است، اخیراً تروریست‌های تکفیری داعش با حمله به یک مجلس عزا در استان صلاح الدین ۱۱ تَن از شهروندان عراقی را شهید و شماری دیگر را به شدت زخمی کردند. پلیس عراق تلاش برای شناسایی عاملان این جنایت را آغاز کرده است.

کد خبر 5271057 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ایالات متحده امریکا حشد شعبی ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی طالبان روسیه لبنان ایران فلسطین ترکیه آنتونی بلینکن جمهوری آذربایجان تونس طالبان افغانستان صلاح الدین حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: به لحاظ میدانی و بررسی‌های صورت گرفته، برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت اجرایی امسال نسبت به سال گذشته بهبود یافته و بعضی کاستی‌ها رفع شده است، در عین حال با وضعیت مطلوب فاصله داریم و لازم است با تلاش و برنامه‌ریزی مسنجم‌تر روز به روز زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، تقارن فرا رسیدن بهار طبیعت با بهار قرآن را گرامی داشت و اظهار کرد: خیزش الهی و تحول اساسی طبیعت در فصل بهار بیانگر آن است که انسان نیز می‌تواند با تلاش شکوفه‌های ایمان را در درون خود بارور کند

وی در ادامه از عوامل برگزاری ستاد دائمی خدمات سفر در شهر تقدیر کرد و افزود: به لحاظ میدانی و بررسی‌های صورت گرفته، برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت اجرایی امسال نسبت به سال گذشته بهبود یافته و برخی کاستی‌ها رفع شده ولی درعین حال با وضعیت مطلوب فاصله داریم و لازم است با تلاش و برنامه‌ریزی مسنجم تر روز به روز زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت احترام به ارزش‌ها و هنجارها گفت: در درجه اول همه ما مسلمانیم و باید در نظر داشته باشیم که تمام آرامش، آسایش، امنیت، عزت و تفریحاتمان را مدیون خون شهدایی هستیم که برای ما آن امنیت پایدار را به ارمغان آوردند و لازم است همه از آن پاسداری کنیم.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: مسئولان و دستگاه‌های خدمت‌رسان باید همه تلاش خود را در جهت حفظ امنیت، سلامت و بهداشت عمومی، رعایت امنیت اخلاقی و هنجارهای اجتماعی به عنوان الزامات زندگی اجتماعی به کار بندند و همه باید به خط قرمزها پایبند باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه فرمان الهی از همه چیز بالاتر است گفت: هیچکس حق ندارد به امنیت عمومی و اخلاقی خدشه وارد کند.

وی بر لزوم اجرای حدود الهی در جامعه تاکید کرد و افزود: نیروهای ستاد امر به معروف مؤمن، انقلابی و مردمی هستند و بدون هیچ‌گونه چشم داشتی و به صورت دلسوزانه در این زمینه فعالیت می‌کنند لذا همه تشکیلات موظفند ستاد امر به معروف را حمایت کنند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان بر لزوم برخورد با مسئله روزه خواری علنی نیز تاکید و تصریح کرد: همه با حفظ اعتدال باید به فریضه امر به معروف و نهی منکر توجه داشته باشند و آن‌را در جامعه اجرایی کنند

کد خبر 739428

دیگر خبرها

  • احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • اسامه حمدان: شهادت فرمانده حماس تایید نشده است
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • حکیم خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ غزه شد
  • فرمانده ارشد ارتش: تلاش‌ پدافند هوایی موجب امنیت پایدار و مصون ماندن ایران در برابر نفوذ شده است