Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@22:55:33 GMT

قاتل سرباز کلانتری دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۳۶۳

قاتل سرباز کلانتری دستگیر شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، صبح ۹ مرداد مرد جوانی که به اتهام سرقت موتورسیکلت بازداشت شده بود برای تحقیقات به دادسرای عمومی واقع در خیابان جشنواره منتقل شد. پس از تحقیق از سوی بازپرس پرونده باتوجه به سابقه دار بودن متهم و دستگیری حین سرقت، قاضی پرونده دستور داد متهم برای تحقیقات به کلانتری ۱۱۰ شهدا منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت حدود یک ظهر بود که سرباز وظیفه به‌نام عبدالجبار مختوم‌نژاد به همراه متهم ۲۹ ساله سوار تاکسی شد تا باهم روانه کلانتری شوند. در نزدیکی‌های کلانتری متهم به سرباز وظیفه همراهش گفت گرسنه است سرباز جوان هم از راننده تاکسی خواست در نزدیکی اغذیه فروشی حوالی کلانتری توقف کند. او دو ساندویچ خرید و در همین حین برای اینکه متهم بتواند راحت غذا بخورد یکی از دست‌هایش را از دستبند باز کرد اما ناگهان سارق با چاقویی که همراه داشت چندین ضربه به سرباز وظیفه زده و از محل متواری شد. پس از انتقال سرباز به بیمارستان وی بر اثر شدت خونریزی جان باخت. سرباز جوانی که قاری قرآن بوده و در کلانتری مداحی می‌کرد. با شهادت عبدالجبار مختوم‌نژاد، موضوع به بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری او وارد عمل شدند.

پاتوق‌ها و محل‌های تردد او زیر نظر گرفته شد و در نهایت با انجام تحقیقات فنی، کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی متهم جوان در کرج شدند. پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس شفیعی، کارآگاهان جنایی راهی کرج شده و متهم را داخل پارکی سوار بر موتورسیکلت سرقتی دیگری بازداشت کردند.

با اعتراف متهم جوان به قتل به دستور بازپرس شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

گفت‌و‌گو با متهم به چه جرمی بازداشت شدی؟

مقابل بیمارستان‌ها پرسه می‌زدم و موتور سیکلت می‌دزدیدم این سومین موتوری بود که می‌خواستم سرقت کنم اما صاحبش مرا دید و با کمک دوستان و اقوامش مرا گرفتند و کتک زدند. به قدری که مجروح شدم و به بیمارستان رفتم، از ناحیه کتف آسیب دیدم و پس از بهبودی نسبی به کلانتری ۱۱۰ منتقل شدم.

سابقه داری؟

قبلاً آشپز دانشگاه بودم و در شهرهای مختلف حتی تهران هم کار کردم اما سال ۹۷ همسرم از من جدا شد و من هم کم کم با دوستان ناباب گشتم. از آنجایی که من علاقه زیادی به موتور داشتم و از طرفی مدتی هم در کار خرید و فروش موتور بودم دوستان ناباب پیشنهاد سرقت را به من دادند. من هم قبول کردم و از اواخر سال ۹۸ سرقت‌ها را شروع کردم اما در تهران نه. تمامی سرقت هایم در همدان بود که دستگیر شدم و به خاطر سرقت ۲۲ موتورسیکلت یک سال و نیم حبس کشیدم و سال ۹۹ با سپردن سند به مرخصی رفتم ولی دیگر برنگشتم.

چه شد که دوباره سرقت‌ها را شروع کردی؟

من باید رد مال سرقت‌های قبلی‌ام را می‌دادم و چون پول نداشتم تصمیم گرفتم رد مال سرقت‌های قبلی را با سرقت‌های جدید پرداخت کنم و اینبار برای سرقت‌ها راهی تهران شدم. سر سومین سرقت گیر افتادم و ناخواسته دست به قتل زدم.

چرا سرباز وظیفه را کشتی؟

وقتی به سرباز گفتم گرسنه هستم او برای خرید غذا به ساندویچی رفت، کیسه‌ای که مدارک و وسایل من داخلش بود دست من بود. کیسه را که باز کردم چشمم به چاقویی که همیشه برای سرقت‌ها همراهم بود افتاد. از طرفی کلید پابندم هم آنجا بود کلید و چاقو را برداشتم و فوراً پابندم را باز کردم. خواستم فرار کنم که سرباز جوان به دنبالم افتاد تا از فرار جلوگیری کند و من هم چند ضربه چاقو زدم تا از دست او فرار کنم.

بعد از جنایت چه کردی؟

 نمی‌دانستم سرباز را کشتم، اصلاً قصدم کشتن نبود. بعد از فرار بانداژی که با آن کتفم را بسته بودم روی دستم انداختم. یک دستم دستبند داشت به اطراف ورامین رفتم و انبری تهیه کرده و دستبند را قیچی کردم. بعد به کرج رفتم و موتورسیکلتی را سرقت کرده و در پارک بودم که مأموران دستگیرم کردند.

پربیننده ترین شهادت سرباز دهه هشتادی با ضربات چاقو + عکس وقوع حادثه‌ ای جدی برای ارشا اقدسی در لبنان قاتل سرباز وظیفه شناس نیروی انتظامی بازداشت شد بازداشت عوامل زورگیری خشن در اتوبان تهران - کرج معمای ربودن مرگبار مرد تاجر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: متهم سرباز وظیفه سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل شهروند شیروانی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، سرهنگ حسن صالحی  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از وقوع یک مورد قتل در یکی از محلات حاشیه شهر شیروان خبر داد و گفت: در بررسی‌های میدانی ماموران مشخص شد این قتل با ضربات متعدد چاقو به وقوع پیوسته و با انگیزه اختلافات خانوادگی بود.

دیگر خبرها

  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • قاتل شهروند شیروانی دستگیر شد
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین