Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه میامی در سالن اجتماعات ابن یمین فرومدی ،افزود: بسیج یک نهاد مقدس است و با بدنه فعال مردمی  دل در گرو نظام دارد.

وی با اشاره به اینکه احساس مسئولیت و بصیرت از پایه های اصلی تفکر بسیجی است، گفت: مردم در انتخابات امسال با حضور باشکوه خود حماسه ای بزرگ خلق کردند و  با وجود مشکلات فراوان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و معیشتی، حضور مردم پای صندوق های رای چشمگیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به میزان مشارکت خوب مردم استان در انتخابات امسال، تصریح کرد: شهرستان میامی آمار مشارکت بالایی در انتخابات داشت که نقش ولایتمداری و پایبندی مردم به نظام و انقلاب را به نمایش گذاشت.

دامغانی گفت: این انتخابات و انتخاب رئیس جمهور منتخب و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گام دوم انقلاب با حضور حداکثری مردم انجام شد که امیدواریم مشکلات کشور با همدلی و مشارکت مردم و مسئولان به زودی محقق گردد.

وی با اشاره به اینکه اجرای عدالت در سطح جامعه ضرورت دارد،افزود : با مشارکت و همدلی قوای سه گانه مشکلات مردم در حوزه های معیشتی کمتر خواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه عمل صالح و جهاد فی سبیل الله از پایه های اصلی تفکر بسیجی محسوب می شود،تصریح کرد: رزمایش مواسات و عملیات همدلی خود یک جهاد است که بسیج مردمی و سپاه پاسداران در سالهای گذشته نقش بسزائی در جهاد برای خدمت مردم داشته اند.

وی با اشاره به مشکلات استخر میامی و پیگیری های مردمی، اظهارداشت: تنها استخری که در کشور در دستور تکمیل و اولویت سپاه و بسیج قرار دارد استخر میامی است.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان میامی استخر دیگری ندارد، پیگیری‌های مختلفی انجام شده و همراهی لازم در سطح استان  انجام شده است و امیدواریم به زودی در شهریور ماه امسال افتتاح شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه امور صالحین در سطح شهرستان عملکرد مناسبی داشته است، افزود: به زودی مسئول صالحین شهرستان معرفی می شود.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان تقدیر و سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه میامی معرفی شد.

شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزارتن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی وضعیت معیشت میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی وضعیت معیشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی وضعیت معیشت میامی فرمانده سپاه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است