Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور‌های میزبان المپیک معمولا عملکرد بهتری نسبت به سایر مواقع دارند و این صرفا به خاطر تشویق هواداران نیست، چون امسال ژاپن از تشویق هواداران خود بی نصیب بود، اما بهترین عملکرد خود را از لحاظ کسب مدال طلا (۱۷ مدال طلا) به نمایش گذاشت.

کشور‌های میزبان، میزبانی المپیک را چند سال قبل از این رویداد کسب می‌کنند و زمان زیادی را برای سرمایه گذاری روی زیرساخت‌ها انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اکثرا کاروان‌های بزرگتری نیز دارند.

چین، انگلیس و برزیل همگی در المپیک‌های پکن ۲۰۰۸، لندن ۲۰۱۲ و ریودوژانیرو ۲۰۱۶ که میزبان بودند، عملکرد بهتری نسبت به دوره‌های قبل و بعد خود داشتند و ژاپن نیز امسال این امر را تایید کرد.

کشوری که برنده میزبانی المپیک می‌شود، هفت یا هشت سال فرصت دارد تا آماده شود. حالا به این موضوع مسئله غرور ملی را هم اضافه کنید زیرا کشور‌های میزبان می‌خواهند نشان دهند که شایستگی میزبانی المپیک را دارند.

بیشتر بخوانید

رکورد‌هایی که در المپیک توکیو شکسته شد + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک ۲۰۲۰ کشور های میزبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. دو تیمی که بازی زیبا و پرگلی را در بازی رفت به نمایش گذاشتند و در پایان به تقسیم امتیازات با نتیجه 2 بر 2 رضایت دادند.

شمس آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند. از طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از 13 سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند.

البته که آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سال 92 با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند، اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ 29 مرداد ماه 1389 برگزار شد و در پایان استقلال با نتیجه 3 بر 0 به برتری یاران مظلومی به پایان رسید.

گلزنان استقلال در آن بازی پژمان منتظری، میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی بودند. جالب آنکه گل دوم استقلال توسط میداوودی روی یک ضربه کاشته استثنایی از راه دور به ثمر رسید تا هواداران استقلال ستاره شماره 10 را با توجه به کپی‌برداری او از رونالدو پشت ضربات ایستگاهی با رونالدو مقایسه کنند. 

ویدئو: 214933

سومین گل آبی‌ها نیز روی یک حرکت انفرادی از فرهاد مجیدی آن روزها آماده به ثمر رسید. ضمن آنکه هدایت پیکان در آن مقطع برعهده محمد احمدزاده بود.

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم