Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@06:49:54 GMT

کم‌فروشی نان، بیشترین تخلف صنفی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۴۱۲

کم‌فروشی نان، بیشترین تخلف صنفی در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با بیش از ۶۰ واحد نانوایی متخلف برخورد شده است.

رضا فرجام در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیشترین تخلفات انجام شده در میان اصناف در سال جاری اظهار کرد: عمده‌ترین تخلفات صنفی که در سال ۱۴۰۰ با آن مواجه شده‌ایم، به ترتیب مربوط به کم‌فروشی نانوایی‌ها و سپس گرانفروشی نان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با بیش از ۶۰ واحد نانوایی متخلف برخورد صورت گرفته که منجر به تشکیل پرونده و معرفی آن‌ها به اداره تعزیرات حکومتی و در نظر گرفتن جرائم نقدی برای آن‌ها شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان گفت: در سایر صنوف نیز عدم درج قیمت محصولات را داشته‌ایم؛ بر اساس ماده ۹ قانون نظام صنفی، فروشنده باید قیمت را در معرض دید مشتری قرار دهد که در صورت مشاهده این تخلف، با اصناف مربوطه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصناف نانوايي استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی طیبی گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی خوزستان ویژه ایام نوروز و طرح ضیافت از ۱۵ اسفند آغاز و به صورت روزانه در سطح استان با همکاری مراجع نظارتی ادامه دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعب تعزیرات حکومتی مرکز استان با همکاری سازمان صمت، بازرسی اتاق اصناف، مرکز بهداشت و پلیس اماکن نیروی انتظامی در سطح شهر حضور یافته و با متخلفان برخورد کردند.

طیبی گفت: پنج واحد صنفی که دارای تخلفاتی همچون گران‌فروشی و تخلفات بهداشتی بودند به نصب تابلو تخلف محکوم شدند.

به گفته طیبی، دو واحد صنفی دیگر هم به دلیل تخلفات پلمب شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان به متخلفان هشدار داد که گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با قوت ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف با آنان به شدت برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۶۱۷ پرونده تخلف صنفی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قم تشکیل شد
  • تشکیل ۹۰۰ میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در بوشهر+ عکس
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان