Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود قاسمی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: نخستین جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه‌ای با هدف تقویت انگیزه‌های معلمان و بسترسازی برای بسط و توسعه تجارب معلمان با رویکرد حل مساله در تولید مواد و رسانه‌های یادگیری، جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه‌ای برگزار شده‌است.

وی ادامه داد: شناسایی ظرفیت‌های فکری و فنی معلمان فناور و خلاق با رویکرد کاربست فناوری در آموزش و یادگیری و تشکیل بانک محتواهای چندرسانه‌ای و دست ساز معلمان مطابق با برنامه درسی از دیگر هدف‌های این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی بیان کرد: بیش از ۲هزار و ۸۱۲ اثر از معلمان آموزش ابتدایی سراسر کشور که از این شمار ۷۸ اثر از فرهنگیان دوره ابتدایی استان بوشهر به دبیرخانه جشنواره ارسال و مورد بررسی قرار گرفت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: در پایه اول ابتدایی آمنه دهقایدی و اعظم رنجبر از شهرستان‌بوشهر، زهرا راهدار از دشتستان، عبدالحسن میرزایی جم، ساناز عجم گناوه، محترم مقدسی پور عسلویه و راحیل بخشا از منطقه بردخون موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

وی افزود: فاطمه ترکانچرخ، سیده عادله شاروبندی، یدالله غلامی پور در پایه دوم، آسیه احمدپور برازجانی در پایه سوم، فرشته ملکی و راحیل باصولی در پایه چهارم از شهرستان دشتستان، سمانه سعادت‌پور از دشتی در پایه پنجم و سمانه شیخیانی و گیتی کامران از بوشهر در پایه ششم در ابن جشنواره کشوری برگزیده شده‌اند.

قاسمی یادآور شد: نخستین جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه‌ای با همکاری قطب‌های کشوری ارزیابی و تولید محتواهای آموزشی مستقر در استان‌های مرکزی، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، شهرستان های استان تهران، یزد و اردبیل از ۲۸ فروردین تا ۱۸ اردیهشت ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار شده است.

برچسب‌ها معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بوشهر جشنواره وزارت آموزش و پرورش فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بوشهر جشنواره معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بوشهر جشنواره وزارت آموزش و پرورش فضای مجازی تولید محتواهای جشنواره کشوری چند رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی یک هفته اخیر همزمان با اجرایی کردن طرح نور و با هدف سالم سازی فضای مجازی، در پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از ۸۴ تارنما حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که دنبال کننده بالایی نیز داشته، استخراج و برحسب کیفیت جرایم ارتکابی با هماهنگی قضائی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص صورت پذیرفت.

وی بیان داشت: تمامی محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجارهای اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنماهای در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر احترام به مطالبات و دغدغه‌های مردم خصوصاً خانواده‌ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه، اعلام کرد: شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمینی که به صورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتواهای مبتذل در فضای مجازی می‌کنند در اولویت مأموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضائی استان قرار دارد.

کد خبر 6086193

دیگر خبرها

  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره