Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشت دو روز از طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» ١٣٧ هزار و ٧٠٢ نسخه کتاب از سوی مردم خریداری شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با گذشت دو روز از اجرای هجدهمین دوره طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) با عنوان «تابستانه کتاب ۱۴۰۰»، ١٣٧ هزار و ٧٠٢ نسخه کتاب به ارزش ٧٩ میلیارد و ٢٧٠ میلیون و ١٧٥ هزار و ٩٨٩ ریال از سوی ۹۷۴ کتابفروش به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تا پایان دومین روز از طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» استان تهران با ۱۶۲ کتابفروشی و فروش ٢٠ هزار و ٦٦٢ نسخه کتاب به مبلغ ١٢ میلیارد و ٢٠٧ میلیون و ٦٦٣ هزار و ٩٠ ریال توانست ١٥ درصد از کل فروش در این طرح را از بین ۳۱ استان کشور به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» تاکنون استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، مازندران، خوزستان و کردستان به عنوان پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس تعداد کتاب معرفی شدند.

همچنین، استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قم، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، کردستان، مازندران و خوزستان تاکنون به عنوان پرفروش‌ترین استان‌ها به لحاظ مبلغ فروش در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» شناخته شدند.

گفتنی است، در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» خریداران می‌توانند تا پانزدهم مردادماه با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند.

اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ادبیات طرح تابستانه کتاب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات طرح تابستانه کتاب تابستانه کتاب ۱۴۰۰ نسخه کتاب استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیوان میرزا صالح تبریزی» روانه بازار نشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «دیوان میرزا صالح تبریزی» نوشته با تصحیح لطفعلی برقی به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب مجموعه‌ای از اشعار میرزا صالح تبریزی یکی از شاعران کمتر شناخته شده عصر صفوی در قرن یازدهم است که در دوران خود عهده‌دار منصب شیخ الاسلامی شهر تبریز بوده است. وی شخصیتی علمی و فقهی بوده که به بیشتر به سبک هندی شعر می‌سروده است.

«دیوان میرزا صالح تبریزی» شامل اشعار فارسی و ترکی تبریزی است که بر اساس تک نسخه موجود دیوان این شاعر در کتابخانه مجلس شورای اسلامی انجام گرفته است. اشعار این دیوان بیشتر در زمره غزل، غزل‌واره و مفرد، ترکیب، ترجیع بند و مثنوی جای می‌گیرند.

کتاب از سه بخش «حیات میرزا صالح تبریزی»، «اشعار میرزا صالح تبریزی» و ««افزوده‌ها» تشکیل شده است. در صفحات پایانی کتاب، نویسنده واژه‌نامه و کتابنامه را نیز برای مخاطبان قرار داده است.

این کتاب با ۱۳۵ صفحه، شمارگان ۳۰۰ نسخه و قیمت ۱۲۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6084263 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی در تهران
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» روانه بازار نشر شد
  • آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • کتاب نو بخریم یا کتاب دست دوم؟
  • ترجمه کتاب «خدا و زمان» به کتابفروشی‌ها آمد