Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار این خبر افزود: این لایحه دوهزار و ۷۰۰ صفحه ای  به نام « قانون سرمایه گذاری زیربنایی و مشاغل » نامیده می شود  و به گفته «چاک شومر» رهبر اکثریت دموکرات ها در مجلس نمایندگان، این لایحه می تواند ظرف چند روز آینده رای لازم را به دست آورد.

بنابراین گزارش، انتظار می رود با تصویب این لایحه در کنگره آمریکا، بودجه آن طی پنج ساله آینده در موارد زیرساختی دراین کشور هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسوشیتدپرس درادامه گزارش داد: از محل تصویب این طرح یک تریلیون دلاری قرار است تا سرمایه گذاری هایی به مبلغ ۱۱۰ میلیارد دلار در زمینه  جاده ها و پل ها، ۳۹ میلیار دلار در امور حمل و نقل عمومی، ۶۶ میلیار دلار در زمینه خط آهن، ۵۵ میلیارد دلار در امور آب و فاضلاب هزینه شوند، همچنین میلیاردها دلار نیز برای بنادر ، فرودگاه ها و نیروگاه های برق، و بهبود پهنای باند اینترنت در نظر گرفته شده است.

این گزارش می افزاید: هفته گذشته ۱۷ سناتور جمهوریخواه با این طرف همراهی و موافقت کرده اند و برای تصویب این لایحه در سنا نیازمند حداقل ۶۰ رای موافق بوده تا مانع از اخلال «اطاله دادرسی» در صحن مجلس سنا شوند، این نخستین طرح و سپس قانون  زیرساخت ها در دولت جو بایدن به شمار خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، پیش از این و در اواخر ژانویه ۲۰۲۱ دولت بایدن طرح بلند پروازنه بیش از دو تریلیون دلاری در زمینه امور زیرساختی در آمریکا را ارائه داده بود ، این مساله با مخالفت حزب جمهوریخواه  روبرو شد و تا ماه آوریل با وجود تعیین ضرب الاجل از سوی بایدن به درازا کشید؛  حزب جمهوریخواه خواهان کاهش این هزینه و همچنین  برخی تغییرات در مسائل زیربنایی موجود دراین طرح شده بود.

**۱۳۰۲**

برچسب‌ها سنای آمریکا ایالات متحده آمریکا جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سنای آمریکا ایالات متحده آمریکا جو بایدن سنای آمریکا ایالات متحده آمریکا جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا این بار در شهر اسکرانتون، زادگاهش واقع در ایالت پنسیلوانیا به دلیل حمایت از جنگ بی‌امان رژیم صهیونیستی علیه غزه با معترضان مواجه شد.

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور آمریکا مدتهاست به دلیل رویکرد حمایتی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نه تنها در ایالات متحده بلکه در جهان زیر تیغ انتقادات است.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، همزمان با اینکه جو بایدن به همراه کاروانش که او را اسکورت می‌کردند، از مرکز فرهنگی اسکرانتون به سمت ستاد انتخاباتی خود می‌رفت، با فریاد معترضان مواجه شد.

گزارش شده است که معترضان علیه رویکرد حمایتی بایدن از رژیم صهیونیستی علاوه بر آنکه پرچم فلسطین را در دست داشتند، شعار «فلسطین را آزاد کنید» سر می‌دادند و خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا می‌گفتند که «بایدن تو نمی‌توانی پنهان شوی، ما تو را به نسل‌کشی متهم می‌کنیم.»

علاوه بر اسکرانتون، طی روز گذشته شهرهای سراسر آمریکا شاهد تظاهرات هماهنگ حامیان فلسطین و انسداد ترافیک خودرویی توسط این تظاهرکنندگان در نقاط مختلف بود.

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند تظاهرکنندگان حامی فلسطین در شهرهای سراسر این کشور از جمله نیویورک، سان فرانسیسکو، شیکاگو و سیاتل با برپایی تظاهرات مجددا خواستار برقراری آتش بس در غزه شدند.

در صد و نود و چهارمین روز جنگ، رژیم اشغالگر در جریان تلاش‌های خود برای نفوذ به بیت حانون، تجاوزات خود را به شمال نوار غزه تشدید کرد و تعدادی شهید در آنجا برجای گذاشت. هم‌چنین بامداد سه‌شنبه در پی بمباران مسجدی در جبالیا در شمال نوار غزه از سوی هواپیماهای اشغالگر، تعدادی از فلسطینیان شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

این اولین بار نیست که حامیان فلسطین دست به اعتراض علیه جو بایدن زده‌اند. گروه‌های مسلمان و عرب‌تبار آمریکایی بارها اعتراضاتی را در راستای اعتراض به حمایت‌ آمریکا از رژیم صهیونیستی و ارسال تسلیحات به این رژیم انجام داده‌اند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد
  • واشنگتن: ما به دنبال ممانعت از گسترش مناقشه در منطقه هستیم
  • لایحه اصلاح نظارت خارجی راهی سنای آمریکا شد
  • واکاوی حمایت از مالکیت فکری ادبی و هنری
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • تصویب لوایحی در کنگره آمریکا برای فشار بر ایران