Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گوگل بالاخره نسخه بتای سیستم عامل اندروید را برای تمامی کاربران عرضه کرد و اشخاص در صورت تمایل می‌توانند به برنامه تست این سیستم عامل بپیوندند. شرکت گوگل بالاخره نسخه بتای سیستم عامل اندروید را برای تمامی کاربران عرضه کرد و اشخاص در صورت تمایل می‌توانند به برنامه تست این سیستم عامل بپیوندند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، گوگل از مدت‌ها پیش برنامه بتای اندروید اوتو را به کاربران عرضه کرده بود، اما پیوستن به این برنامه تا به امروز برای کاربران تقریبا غیرممکن بود، و در نتیجه، آن دسته از افرادی که سعی در شرکت در این برنامه را داشتند اغلب پیام خطا دریافت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
با این حال به نظر می‌رسد که گوگل این مشکل را حل کرده و برنامه بتای اندروید اوتو هم اکنون برای تمامی کاربران سیستم عامل اندروید که حاضرند باگ‌های مختلف این سیستم را به جان خریده و در عوض قابلیت‌های مهم آن را پیش از عرضه در نسخه پایدار تست کنند، در دسترس قرار گرفته است.
     
گوگل در صفحه پشتیبانی خود در رابطه با این برنامه اظهار داشته است که: «شما به عنوان یک بتا تستر می‌توانید به ما در ساخت نسخه‌ای بهتر از اندروید اوتو کمک کنید. شما می‌توانید در مکانی که زندگی کنید نحوه کار کردن قابلیت‌های جدید را با تلفن همراه و خودروی خود تست کنید. همچنین شما وقتی بازخوردتان را با ما در میان بگذارید، ما از آن برای برنامه‌ریزی بهینه‌سازی‌ها در نسخه‌های آینده استفاده خواهیم کرد.»
 
شما برای پیوستن به این برنامه می‌بایست به صفحه  https://play.google.com/apps/testing/com.google.android.projection.gearhead/ مراجعه کرده و سپس دکمه Become a tester با بزنید و نسخه بتای اندروید اوتو را از پلی استور دانلود کنید.
البته اگر در میانه راه تصمیم‌تان عوض شد کافی است صفحه یاد شده را ترک کنید.
 
گوگل با نزدیک شدن به تاریخ عرضه اندروید 12 قصد دارد تا از مشکلاتی که سال گذشته برای عرضه اندروید 11 به وجود آمد دوری کند.
این سیستم عامل از همان ابتدا به شدت نقص داشت و اندروید اوتو نیز در عین حال از باگ‌های زیادی رنج می‌برد. مشکلات صوتی این سیستم عامل و نرم افزارهای غایب در آن نیز اوضاع را بدتر کرده بود. حتی در برخی موارد این سیستم عامل دستگاه هایی نظیر پیکسل 3 XL را سافت بریک کرده بود. گوگل برای جلوگیری از تکرار این مشکل قصد دارد تا تست این سیستم عامل را از قبل گسترده‌تر کند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل سیستم عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پیامک عجیب پافند غیر عامل/ سردار جلالی:‌ هک سیستم پیام‌رسان است

زی‌سان- طی ساعات گذشته پیامک‌هایی از یک سامانه پیامکی  اطلاعیه‌ای منتسب به سازمان پدافند غیرعامل برای برخی از شهروندان ارسال شد. در این پیامک آمده‌است: «توجه؛ طی روزهای نزدیک می‌بایست خودمان را در مقابل تهدیدات مصون بداریم. لذا در آستانه به وجود آمدن شرایط اضطراری، تقاضا می‌شود فورا آب آشامیدنی و غذای خشک را تهیه نمایید.»

غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در واکنش به ارسال پیامک هشدارآمیز از یک سامانه پیامکی، به شبکه شرق گفت: «هک سیستم پیام‌رسان است و صحت ندارد.»

خبرگزاری ایسنا هم نوشت: «بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد سرشماره‌ای که در تصویر مرتبط با این پیام در فضای مجازی در حال انتشار است به هیچ عنوان مربوط به سازمان پدافند غیرعامل نبوده و این سازمان اساسا چنین محتوایی را ارسال نکرده است.»

سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • نیازمند بیانیه‌ای از سوی ستاد صیانت برای قاچاق فیلم‌ها هستیم
  • اقدامات سیستمی و سامانه ای موجب تسریع در پیشبرد برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون است
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • (ویدیو) اولین نسخه از زیردریایی بدون خدمه Manta Ray
  • شاسی بلند غول‌پیکر با هزار اسب بخار قدرت/ رقیب آسیایی هامر
  • آموزش: چگونه از ابزارهای چت‌جی‌پی‌تی، کوپایلوت و جمینای استفاده کنیم
  • گوشی پیکسل ۹ احتمالاً سیستم ارتباط ماهواره‌ای و مودم جدید خواهد داشت
  • مشکل لمس سری گلکسی اس ۲۳؛ سامسونگ می‌گوید گوگل مقصر است!
  • ابزار جدید «تایچی» معرفی شد/ ارتقای تصویربرداری پزشکی با هوش مصنوعی
  • ماجرای پیامک عجیب پافند غیر عامل/ سردار جلالی:‌ هک سیستم پیام‌رسان است