Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: تلاش زیادی از سوی دشمنان این نظام در این مدت صورت گرفت تا ملت ایران روز ۱۲ مرداد و تغییر دولت و جابه جایی قدرت را نبیند اما این تحول مهم برخلاف میل و اراده بدخواهان نظام با امنیت و آرامش تنفیذ آرای مردم از سوی رهبر معظم انقلاب فردا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با وجود تلاش دشمن، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت قانونمند و در کمال امنیت و آرامش برگزار شد و برگ زرین دیگری در پرونده سیاسی جمهوری اسلامی و ملت ایران به ثبت رسید.

ایرانی بیان کرد: در پیش و حین انتخابات استکبار جهانی از طریق بوق‌های تبلیغاتی سلطنت طلب‌ها، معاندان، سوسیالیست‌ها و ضد انقلاب‌ها با سنگ اندازی‌ها و  توطئه‌های مختلف تلاش کردند این همه پرسی با حاشیه برگزار شود اما با تلاش مسئولان و همت مردم حماسه دیگری در روز ۲۸ خرداد خلق شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری این جشن ملی، پروسه تخریب انتخابات و زیر سئوال بردن آن و منتخب ملت آغاز شد اما به طور یقین هوشیاری ملت ایران این توطئه دشمن را نیز خنثی خواهد کرد.

ایرانی بیان کرد: دشمن از فرصت مردم سالاری دینی و آرامش، امنیت و فضای ایجاد شده در بعد از انقلاب ناراحت هستند و می‌خواهند این آرامش ملت را برهم بزنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: زیبایی نظام مردم سالار دینی در این است که جابه جایی قدرت به واسطه حضور و آرای مردم در عرصه انتخابات انجام می‌شود.

ایرانی تاکید کرد: برخلاف ادعای دشمن اما امروز شرایط باثباتی در کشور حاکم است و جابه جایی دولت هیچ وقفه‌ای در حاکمیت و خدمت‌گزاری به مردم  ایجاد نکرده است.

به گفته ایرانی، دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و همین تحول‌ها باعث افزایش تلاش‌ها، انگیزه‌ها و به روز شدن برنامه‌ها می‌شود به همین دلیل مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی باید تا لحظه آخر به وظایف خود عمل کنند و نباید در خدمت رسانی به مردم خدشه‌ای وارد شود. 

وی اضافه کرد: در این ارتباط تا لحظه جابه جایی دولت استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز مدیران دولت به شمار می‌روند و نباید کار مردم یک ثانیه هم به عقب بیفتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: دولت خدمتگزار به هر حال برآمده از رای مردم است و در این شرایط سخت تحریم تلاش‌های زیادی برای خدمت رسانی به ملت ایران و عبور از شرایط جنگ اقتصادی انجام داده که انتظار می‌رود این تلاش‌ها در دولت سیزدهم ادامه داشته و زمینه رفاه حال مردم فراهم شود.

وی با اشاره به شرایط سخت شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر گفت: در این شرایط فشار زیادی بر کادر بهداشت و درمان که در ۱۸ ماه گذشته به وظیفه ملی خود عمل کردند و امروز به واسطه شیوع افسارگسیخته ویروس و افزایش شمار مبتلایان و بیماران بستری به فرسایش افتاده اند.

ایرانی تاکید کرد: امروز وضعیت خوبی در استان بوشهر از نظر شیوع ویروس کرونا نداریم و با وجود تلاش‌های انجام شده برای کنترل بیماری اما مردم به دلیل خستگی روحی و روانی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی تفاوت شده اند این درحالی است که این عادی انگاری‌ها سبب شده ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شود.

وی ادامه داد: در این شرایط حاد و بحرانی باز هم این مردم هستند که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان کارخانه تولید بیمار را در استان کنترل کرد تا حداقل کادر درمان نفسی بکشند و توان خدمت رسانی به مردم را داشته باشند.

ایرانی با اشاره به ۲۵ ذی الحجه روز بازنشستگان افزود: ما نسبت به بازنشستگان و پیشکسوتان نگاه تنگی داشتیم و به فکر حفظ شان و جایگاه آنها نبودیم و برای اینکه امکانات حداقلی فراهم شود اینها را از دولت جدا کردیم.

وی افزود: این درحالی است که بازنشستگان نیز کارمندان دولت هستند و نباید تفکیکی بین شاغلان و بازنشستگان ایجاد می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تلاش‌های خوبی برای خدمت رسانی به بازنشستگان در دولت دوازدهم انجام شد و شاهد ترمیم حقوق آنها بودیم و انتظار می‌رود این تلاش‌ها در دولت سیزدهم ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ویروس کرونا استانداری بوشهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دولت دوازدهم دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ویروس کرونا انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ویروس کرونا استانداری بوشهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دولت دوازدهم دولت سیزدهم خدمت رسانی ملت ایران جابه جایی تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

 مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود