Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمود واعظی طی سخنانی در جمع مدیران نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه در چهار سال گذشته، فشار تحریم‌های حداکثری، شیوع کرونا، حوادث طبیعی و خشکسالی در سال جاری مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرد، اظهار داشت: هدف اصلی دشمن از اعمال تحریم و فشار اقتصادی به ملت ایران، فروپاشی نظام بود اما مردم با مقاومت و ایستادگی خود و مدیران کشور با تلاش و فداکاری در کنار رهنمودهای مقام معظم رهبری مانع از تحقق هدف دشمن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به حساسیت و سختی‌های فراوان کار در مجموعه نهاد ریاست جمهوری و دفتر رییس جمهور، تصریح کرد: هرچقدر دفتر رییس جمهور و مجموعه نهاد فعال‌تر، پویاتر، برنامه ریزتر و چابک‌تر باشد می‌تواند پیشران تحول در کل دولت بوده و موجب شود چرخ مدیریت اجرایی کشور سرعت گیرد.
واعظی با بیان اینکه دفتر رییس جمهور باید با نظارت دقیق بر مجموعه، به رییس جمهور مشورت‌های دقیق و درست بدهد، گفت: مدیران و کارکنان دفتر رییس جمهور و مجموعه نهاد باید درمورد همه مسائل کشور دید کلان داشته باشند تا بتوانند در برنامه ریزی‌ها به مدیران اجرایی کشور بهتر کمک کنند.
رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه تخریب‌ها و مانع تراشی‌ها در مسیر انجام وظایف دولت‌ها در اصل به مردم ضرر خواهد رساند، گفت: همه ما و همه کسانی که در مجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت می‌کنند باید تجربیات خود را در اختیار دولت سیزدهم قرار دهیم و وظیفه داریم رییس جمهور و دولت منتخب را در اجرای برنامه‌هایش برای اداره کشور کمک کنیم.
واعظی تاکید کرد: اگر اصل برای ما این باشد که هدف همه دولت‌ها خدمت به مردم است، دولت سیزدهم را باید ادامه دولت دوازدهم بدانیم و برای تحقق اهداف و برنامه‌هایش تلاش و همکاری کنیم.
رییس دفتر رییس جمهور ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه مدیران و کارکنان مجموعه نهاد ریاست جمهوری، از آنان حلالیت طلبید و برای همکاری و کمک به دولت بعدی آرزوی موفقیت کرد.
در این نشست صمیمی، جمعی از مدیران مجموعه نهاد ریاست جمهوری و دفتر رییس جمهور با بیان ویژگی‌های شخصیتی، اخلاقی و مدیریتی دکتر واعظی از سختکوشی، اخلاق مداری، پیگیری مداوم و سرعت عمل در کارها و همچنین در نظر داشتن اصول مهم و اساسی وحدت ملی، امنیت ملی و منافع ملی در انجام وظایف محوله به عنوان ویژگی‌های بارز رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری نام بردند.

پربیننده ترین واریز آخرین یارانه معیشتی دولت دوازدهم؛ فردا تابستان برای خانوارهای روستایی گران‌‌تر آغاز شد/ کردستان بیشترین و قم، کمترین تورم سالانه را ثبت کردند منشأ تورم چیست؛ رشد نقدینگی یا فشار هزینه؟ شرایط این دولت در ۴سال اول و دوم یکسان نبود / آثار مذاکرات در اقتصاد دیده شد متضرر شدن همه جامعه از افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تحریم مجموعه نهاد ریاست جمهوری دفتر رییس جمهور رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد حسینی طباطبایی با اشاره به دور دوم سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت از جمله وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان گفت: همزمان با حضور رییس جمهور در استان، ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در واحدهای آماده افتتاح، ۳۷۶ واحد در قالب انبوه‌ساز، ۳۹۲ واحد در بافت فرسوده، ۷۷۱ واحد خودمالک(خودساز) و ۵۱۹ واحد مسکن روستایی قرار دارند.

سفر دولت و برنامه‌های حوزه مسکن در سمنان و شاهرود

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تاکید کرد: در آیینی باشکوه و با حضور مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان شاهرود، قرارداد واگذاری یکهزار و ۱۵۸ قطعه زمین به متقاضیان اهدا می‌شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان سمنان، عملیات اجرایی آماده‌سازی ۳۰۰ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن استان در شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان آغاز می‌شود.

به گفته وی، بازدید از پروژه آزادراه حرم تا حرم(حدفاصل گرمسار- لاسجرد) و پروژه‌های نهضت ملی مسکن سمنان، از دیگر برنامه‌های سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به استان در قالب دومین سفر دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از طرح‌های حوزه راه در سفر دولت، تاکید کرد: همزمان با سفر رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان، باند دوم محور سرخه - سمنان به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

برپایی مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سمنان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی همزمان با دور دوم سفر هیات دولت به استان با حضور مدیران ستادی، معاونان وزیر و کارشناسان حوزه راه و شهرسازی استان در سمنان تشکیل می‌شود.

وی افزود: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به‌منظور پاسخگویی به سوالات شهروندان در حوزه نهضت ملی مسکن و حمل و نقل با حضور مدیران ستادی، معاونان وزیر و کارشناسان حوزه راه و شهرسازی در شهرستان سمنان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از ساعت هشت لغایت ۲۰ آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان می‌باشد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، مکان مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سالن ورزشی شهید صحافی واقع در خیابان ۲۰ متری وحدت سمنان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • لفاظی‌های جدید ماکرون علیه ایران
  • استان سمنان میزبان ریاست جمهور خواهد بود
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد /باید خودانتقادی را آغاز کنیم /کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • دور دوم سفر رییس جمهور به سمنان/ مدیران پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست