Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۱۲.۶ کیلومتر کمربند حفاظتی با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در مرز اراضی ملی با مستثنیات کشاورزان این شهرستان احداث شد.

پاتو با بیان اینکه این طرح در حاشیه روستای قاضی آباد اجرا شده، افزود: این کمربند حفاظتی با احداث بنچ مارک بتنی (سکو‌های بتنی) در مرز اراضی ملی با مستثنیات کشاورزان احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول اذعان کرد: طرح احداث کمربند حفاظتی در عرصه‌های طبیعی با هدف حفظ و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی اجرا می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد با بیان اینکه ۹۹ درصد از اراضی ملی در این شهرستان تاکنون با تهیه نقشه "کاداستر" حدنگاری شده است، تصریح کرد: این طرح تاکنون از مجموع ۱۹۷ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان در سطح ۱۹۶ هزار هکتار اجرا و ضمن تثبیت مالکیت نقشه کاداستر برای آن تهیه شده است.

پاتو با اشاره به اینکه شهرستان مهاباد با این سطح از اجرای طرح حدنگاری در اراضی ملی، پیشتاز اجرای این طرح در آذربایجان غربی است، تاکید کرد: این شهرستان همچنین با هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال درآمدزایی در سال گذشته به عنوان یکی از شهرستان‌های برتر منابع طبیعی استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری کمربند حفاظتی اراضی کشاورزی کمربند حفاظتی منابع طبیعی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: انجام ۱۲ فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید این ماموریت با حضور فرمانده وکارشناس یگان حفاظت، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد شیخ موسی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟