Web Analytics Made Easy - Statcounter

با امضای معاون اول رییس جمهور، آیین نامه اجرایی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه های پرستاری ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت،  هیات وزیران در جلسه مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰، به استناد تبصره (۲) ماده واحده قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه های پرستاری، آیین نامه اجرایی این قانون را به تصویب رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به موجب آیین نامه مذکور، کلیه مراکز بهداشتی و درمانی کشور اعم از دولتی، عمومی غیردولتی، خصوصی و خیریه و موقوفه مکلف به رعایت استاندارد بسته های خدمات تشخیصی و درمانی گروه (کادر) پرستاری و تعرفه های تعیین شده هستند.

مراکز فوق همچنین مکلفند پس از ابلاغ تعرفه سالانه خدمات گروه (کادر) پرستاری موضوع قانون، کارانه گروه یاد شده را براساس تعرفه های مصوب محاسبه و پرداخت نمایند.

همچنین سازمان ها و شرکت های بیمه پایه و تکمیلی سلامت نیز مکلفند نسبت به پوشش این خدمات اقدام نمایند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار بردسکن با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم افزود: یکی از مباحثی که می‌تواند در شهرستان شاهد رونق اقتصادی شود اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که امید است با مشارکت متقاضیان در اجرای نهضت ملی مسکن شاهد جهش در ساخت و ساز این طرح مهم باشیم چرا که نقطه آغاز و پیشرفت این طرح، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت طرح‌ها است.

علی دهقان‌زاده افزود: هر چند بردسکن به دلایلی در اجرای این طرح نسبت به دیگر شهرستان عقب افتاده است ولی با کار جهادی به ساخت و ساز واحد‌های مسکونی سرعت خواهیم داد تا بتوانیم زمان‌های از دست رفته را تا حد امکان جبران کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسکن در دولت سیزدهم تمهیدات و تسهیلات انجام شده در عرصه فعلی در حوزه نهضت ملی مسکن و با تاسف به منفی بودن رشد ساخت شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی، که البته از همیاری با ویلایی شدن واحد‌های واگذاری به درخواست مردم و با پیگیری‌های انجام شده در این خصوص که طی چند ماه گذشته انجام گرفت، نهایتا پس از بررسی‌ها استانداری نتیجه بر همان سبک تایید شده قبلی ابلاغ شد، و مکاتبه آن به فرمانداری و شهرداری شهرستان در مورخ نهم فروردین سال جاری ارسال و لازم الاجرا گردید.

وی افزود به همه دستگاه‌های اجرایی این اهم ابلاغ و دستور داده شد که فوریت سایت ۴۸ هکتاری شهر بردسکن و شروع پروژه‌ها انجام گیرد و اگر به هر دلیلی کسی از متقاضیان کوتاهی در امر شروع تا تاریخ ابلاغ شده را داشته باشد با طرح جایگزینی افراد واجد شرایط جدید به جای این افراد مواجه خواهد شد و عواقب آن به عهده متقاضی می‌باشد چرا که سرعت در ساخت نهضت ملی در شهرستان جزو اولویت‌های اول در حوزه مسکن خواهد بود تا مردم به سایه آرامش خود برسند.

دیگر خبرها

  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش بعد از کنکور ابلاغ می‌شود
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است