Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه ای به معاون وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون و سازمان لیگ به دلیل اقدام فرهنگی شایسته در جهت آگاهی سازی جامعه از سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، وحید قبادی دانا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه ای به معاون وزیر ورزش و جوانان از اقدام های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی جامعه از وظایف سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخشی از نامه رئیس سازمان بهزیستی آمده است: 

سپاس بی قیاس خداوندی را سزاست که انسان را آنسان که شایسته خلقت بود آفرید و از روح مسیحایی خود در وجود او دمیـد و به انسـان نعمت خـدمت به بنـدگانش را عطـا فرمود. تاریـخ هر کشور مزین به نـام انسان های بزرگی است که همواره در راسـتای فروزنـدگی مشـعل آگاهی و تقویت مؤلفه های تعهـد و مسئولیت اجتماعی اهتمام می‌نمایند.

بی تردید اقدامات ارزشـمند وزارت ورزش و همکاران محترم فدراسیون فوتبال در رقابت های  لیگ برتر و جام حذفی در راسـتای گرامیداشت هفته بهزیستی و آگاهسازی و اطلاع رسانی به جامعه  نشان از درک بالای شما در امورات فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی دارد.

در همین راسـتا از رویکرد انسان دوسـتانه و فرهنگی و تعامل اثربخش فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران با سازمان بهزیستی به ویژه فعالیت فرهنگی ماندگار نام گذاری بازی شهرآورد جام حذفی به نام هفته بهزیستی و ادای احترام بازیکنان، مربیان، داوران و مسولان حاضر در ورزشگاه به یادمان موسس  سازمان بهزیستی شهید دکتر محمد علی فیاض بخش و نیز فرزندان بی سرپرست این سازمان که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به درجه فریع شهادت نائل آمده اند تشکر و سپاسگزاری می کنم.

جای بسی تقدیر است که  همچنان ورزشکاران و مسئولین حوزه ورزشی در معرفت، منش پهلوانی و فرهنگسازی پیشتاز و طلایه دار هستند. بی تردید روح شهدای فقید این سازمان شاهد و ناظر و دعاگوی خلوص و صداقت آن عزیزان می باشد. امیدوارم با الطاف بیکران خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت بقیه اله الاعظم (روحی و ارواح العالمین له الفدا) در ادامه مسیرتان به سوی پیشرفت و بالندگی موفق و پیروز باشید. 

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان ليگ فوتبال سازمان بهزیستی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان

سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان، پویش سازمان بهزیستی در پنج محور اساسی با محوریت برآورده کردن آرزو‌هایی همچون آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) ️و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) طراحی شده است.

وی افزود: امید است هموطنان بتوانند با کمک‌های خود در این ماه عزیز در قالب پویش «مثبت ماه» کار‌های خیر خود را انجام دهند.

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه‌های مشارکت در این پویش را تشریح کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۲۳* و سامانه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ در این پویش مشارکت کنند.

حسینی همچنین شماره کارت ۱۶ رقمی سازمان را نیز ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • ثبت نام بیش از ۳۱ هزار زائر در دوره عتبات نوروزی