Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران آرین غلامیان در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا گچساران اظهار کرد: متاسفانه این روزهای اخیر شاهد افزایش مبتلایان کرونا در گچساران هستیم که این خود بسیار نگران کننده است.

وی بیان کرد: از ابتدای پیدایش ویروس کرونا تا کنون 41هزار و 726 مورد تست کرونا در این شهرستان از افراد با علائم مشکوک گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اینکه نمونه آزمایشی12هزار و 165 نفراز این تعداد مثبت بوده تصریح کرد: در حال حاضر افزون بر 105نفر به  خاطر مبتلا شدن به بیماری کرونا در بیمارستانهای این شهرستان بستری هستند.

غلامیان عنوان کرد: از ابتدای مرداد ماه تا کنون حدود یک هزار و 764 تست کرونا در گچساران انجام شد که از این تعداد 750 مورد مثبت بوده است.

وی گفت: در حال حاضر به غیر از مبتلایان بستری در بیمارستان‌ها، 679 نفر  در قرنطینه خانگی قرار دارند.

وی با عنوان اینکه 11 هزار و 239 بیمار کرونایی در این شهرستان تا کنون بهبود یافتند،  گفت: تا کنون 147 نفر در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز واکسناسیون تا کنون افزون بر 17هزار و975 دوز واکسن کووید 19 به جامعه هدف در گچساران تزریق شده است.

 وی ادامه داد:از این میزان  13هزار و 610 نفر دوز اول  و4 هزار و 365 نفر از این تعداد دوز دوم واکسن کووید 19 را در شهرستان دریافت کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد:روند افزایشی مبتلایان و پر شدن ظرفیت بیمارستان شهید رجایی گچساران در خصوص بستری بیماران کرونایی، وضعیت گچساران را نگران کننده کرده است.

غلامیان اضافه کرد: امیدواریم که نظارت های سختگیرانه بر سطح گچساران اعمال شود.
وی گفت: مبتلایان کرونا درگچساران در حال حاضر بیشتر خانوادگی و فامیلی شده و این خود نشان دهنده ساده انگاری کرونا از سوی مردم و رعایت نکردن پروتکل ها است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اینکه گچساران در حال حاضر قرمز می باشد، تصریح کرد: ماه محرم را پیش رو داریم و باید پیش بینی های لازم برای آن انجام شود.

 وی گفت:  شهروندان بیشتر از گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در تجمعات و مهمانی های خانوادگی و مراسمات حضور پیدا نکنند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان ها درمان بهداشت گچساران خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان