Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عملیات سراسری تراش و روکش آسفالت در محور بزرگراهی آزادگان در منطقه21، از نیمه خرداد ماه آغاز شده و همچنان درحال تکمیل است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، مهرداد آبائی معاون فنی و عمرانی منطقه با بیان خبر فوق گفت: در بزرگراه آزادگان از ابتدای محدوده منطقه21؛ از زیر پل فتح-آزادگان تا بزرگراه شهید فهمیده (اتوبان تهران-کرج) به طول 4 کیلومتر جنوب به شمال و شمال به جنوب در مجموع 8 کیلومتر؛ عملیات سراسری تراش و روکش آسفالت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: این عملیات عمرانی از نوزدهم خرداد ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون 5050 تن آسفالت در مسافتی به طول 2.2 کیلومتر اجرا شده است که در نهایت اجرای حدود 10000 تن آسفالت در این محور مهم و پرتردد انجام خواهد شد.
آبائی تاکید کرد: هم اکنون لاین جنوب به شمال آزادگان پایان یافته و لاین شمال به جنوب را نیز سازمان مهندسی در دست اجرا دارد.
معاون فنی و عمرانی منطقه21 افزود: نوسازی روکش آسفالت محور بزرگراهی آزادگان به علت حجم بالای تردد و اینکه محور بزرگراهی آزادگان یکی از معابر اصلی مواصلاتی و مهم غرب کلانشهر تهران است، از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و این معاونت با توصیه ها و تاکیدات شهردار منطقه، در پیشبرد هرچه کیفی تر و سریعتر این پروژه در جهت خدمت به شهروندان اهتمام دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محور بزرگراهی آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان

 مصطفی ملکی صادقی در حاشیه بازدید از محور‌های روستایی این شهرستان به خبرنگاران گفت: با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در محور‌های روستایی، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است. 
وی به اعتبار هزینه شده در آسفالت راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام گرفته است.
ملکی صادقی عنوان کرد: با آسفالت این مقدار راه روستایی ۲۰ روستا در سطح استان از نعمت آسفالت برخوردار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • بیش از ۱۸ میلیارد تومان توسط شهرداری در منظریه هزینه شد
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه