Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:56:53 GMT

آژیر خطر کرونا در دشتی به صدا در آمد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۷۳۴

آژیر خطر کرونا در دشتی به صدا در آمد

عبدالله نادری روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری  مقابله با کرونا شهرستان دشتی افزود: وضعیت حاد شیوع کرونا در شهرستان دشتی بسیار نگران کننده و شدید است و ظرفیت بیمارستان زینبیه خورموج تکمیل و پر شده‌است.

وی اضافه کرد: ساده انگاری بخش زیادی از جامعه باعث شده  وضعیت کرونایی در استان بوشهر و شهرستان دشتی به فاجعه بزرگ نزدیک کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتی بیان کرد: با توجه به شیوع گسترده کرونا امسال ماه محرم و صفر هیچ موکبی در این شهرستان بر پا نخواهد شد و همه برنامه‌های مذهبی در این ماه ها باید بر اساس دستور العمل‌های ابلاغی و رعایت شیوه نامه‌های ستاد ملی کرونا  انجام ‌شود.

وی اضافه کرد:  استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روزهای اخیر در این شهرستان پائین آمده و خطر گسترش کرونا را بیشتر کرده است.

فرماندار دشتی به مهمترین عوامل شیوع کرونا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: دورهمی ها، تجمع ها و مراسم ختم وتشیع و شادی و مسافرت‌های غیر ضرور باعث بوجود آمدن این وضعیت شده است.

وی از همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد کرونا شهرستان خواست با اقدامات لازم مانع برگزاری هر گونه مراسم و تجمعی در این شهرستان شوند.

نادری به اجرای خوب طرح واکسیناسیون کرونا در شهرستان دشتی اشاره کرد و افزود: در زمان حاضر اجرای طرح واکسیناسیون بر اساس اولویت بندی و گروه‌های  سنی معین شده در هفت پایگاه در سطح شهرستان در حال انجام است و بزودی با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کار واکسیناسیون معلمان و کادر آموزشی و سرویس های مدارس انجام خواهد شد.
فرماندار دشتی، مسافرت های غیر ضرور را یکی از عوامل شیوع کرونا در استان بوشهر و این شهرستان عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی باید به اتوبوس‌هایی که کاروان‌های زیارتی را به مشهد می‌برند تذکر دهد و از خروج آنها جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: به منظور همراهی با کادر بهداشت و  درمان و توجه بیشتر و بهتر افکار عمومی و هشدار به شهروندان، فردا سه شنبه همه اصناف شهرستان به جز اصنافی که مواد غذایی مردم را تامین می کنن، تعطیل هستند.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی شهرستان دشتی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی بوشهر ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی شهرستان دشتی محدودیت های کرونا شهرستان دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس

آفتاب‌‌نیوز :

آژیر قرمز برای شهری که تمام هویتش را از میراث ملموس و ناملموس خود می‌گیرد، روشن شد.

فرونشست اصفهان تا آنجا پیش رفت که حالا به میراث عظیم چند صد ساله و بلکه ۲۰۰۰ ساله اصفهان رسید و ترک‌ها با سرعت بر روی دیواره‌ها و سقف بنا‌ها پیش می‌روند. اصفهان که یکی از توریستی‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود، باید دید با قرار گرفتن در این چالش بزرگ، به مرگ توریسم و اقتصاد این بخش نزدیک می‌شود؟

بحران آب به‌واسطه برداشت‌های بی‌رویه چه در حوزه کشاورزی و صنعت و چه در حوزه گردشگری و ساخت و ساز‌های بی‌رویه، این میراث جهانی را به سکانس آخر رسانده است.

زاینده‌رودی که زمانی به زنده‌رود شهرت داشت، حالا به کمترین میزان خود رسیده و آب‌های زیرزمینی و سفره‌ها خالی از آب شده‌اند.

آبیاری‌های غیراصولی در بخش کشاورزی و توسعه بیش از حد صنایع، بلای جان اصفهان و میراث کهنش شده است.

خشکسالی، آلودگی هوا و محیط زیست، فرونشست، مهاجرت و حتی نزاع‌های قومی همه ناشی از عدم مدیریت برای مصرف آب است، که زنگ خطر را برای اصفهان روشن کرده است.

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا