Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم همتی در جلسه شورای معاونین این جمعیت که صبح امروز تشکیل شد، با تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی مسئولان جمعیت در سال‌های گذشته، ابراز امیدواری کرد که با استقرار دولت جدید، اوقات و شرایط خوبی پیش‌روی مردم کشور بخصوص در عرصه اقتصادی باشد و شاهد تحولات مثبت در جامعه باشیم.

همتی افزود: جمعیت هلال‌احمر در تمام سال‌های گذشته بدون توجه به حواشی سیاسی و تغییر دولت‌ها، فعالیت کرده و اعتماد عمومی مردم، بزرگترین دستاورد و سرمایه هلال‌احمر محسوب می‌شود که مسئولان جمعیت با هر اقدام مثبتی، در کسب این موقعیت نقش داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر در موضوع واردات واکسن کرونا عملکرد مثبتی داشت و توانست بار سنگینی را از روی دوش جامعه بردارد افزود: با واردات بیش از ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن کرونا توسط هلال‌احمر در سه ماه گذشته، آرامشی در این حوزه در جامعه ایجاد شد و در صورت حمایت تیم اقتصادی دولت جدید، واردات ۳۰ میلیون دز واکسن دیگر به کشور، اتفاق بسیار خوبی خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: مادامی که در این جایگاه حضور داریم با تمام توان و امکانات به مردم خدمت می‌کنیم چراکه اگر هلال‌احمر یک قدم مثبت برای مردم بردارد، در کاهش آلام و نگرانی مردم تأثیرگذار است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین از اجرای طرح خادمان هلال حسینی برای دومین سال و در ایام محرم و صفر خبر داد و افزود: با توجه به شیوع کرونا در کشور و فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، با اجرای این طرح، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده و همچنین توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عزاداران حسینی توسط اعضای جوان هلال‌احمر انجام می‌شود تا از شیوع بیشتر بیماری کرونا در مراسمات مذهبی پیشگیری شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نیز در این جلسه به تشریح اقدامات جمعیت در سیستان و بلوچستان در پیک پنجم بیماری کرونا در این استان پرداخت و گفت: به‌منظور پیشگیری و مبارزه با کرونا در سیستان و بلوچستان بنا بر دستور و تاکید رئیس جمعیت هلال‌احمر، کمک‌رسانی ویژه‌ای با همکاری ۲۳ خیریه انجام شد.

وی با اشاره به محورهای فعالیت‌های انجام شده در سیستان و بلوچستان گفت: تأمین کپسول اکسیژن، توزیع مواد شوینده و بهداشتی، توزیع فوم بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده و توزیع ماسک ازجمله این محورها بوده و اقداماتی همچون اهدا و توزیع ۹۰۶ کپسول اکسیژن و مانومتر در مراکز درمانی و بانک امانات تجهیزات پزشکی استان، توزیع ۳ میلیون و ۲۰۴ هزار ماسک، توزیع ۱۲۳ دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی در منطقه، توزیع ۵۳ دستگاه کولر در یکی از روستاهای هیرمند، توزیع ۵۱۰۰ بسته بهداشتی و … با همکاری خیرین و حضور داوطلبان در منطقه انجام شده است.

کد خبر 5271096 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کریم همتی سیستان و بلوچستان عزاداران حسینی ماه محرم ویروس کرونا شهرداری تهران واکسن کرونا وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران غلامحسین محسنی اژه ای پرونده قضایی قوه قضاییه شهادت انتخاب شهردار هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آب و هوا میراث فرهنگی سازمان زندان ها جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام اولین گروه پزشکان داوطلب ایرانی این مرکز برای خدمات رسانی به زائران حج عمره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره اعزام گروه پزشکی به عربستان اظهار کرد: یک گروه پزشکی ۱۳ نفره اعم از پزشک عمومی، پرستار و کارشناس فنی دارویی امروز به همراه نخستین کاروان مفرده عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: داروی مورد نیاز بیماران نیز به همراه پزشکان به عربستان منتقل شده است.

کد خبر 746922

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام