Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار مغانلو در خصوص وضعیت مبهم خود برای ادامه همکاری با پرسپولیس مدعی شد که همه چیز طی روزهای آتی در مذاکرات طرفین مشخص خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو که با حضور در پرسپولیس توانست نظر هواداران و خصوصا کادرفنی را جلب کند، اکنون با توجه به قرارداد قرضی‌اش از سانتاکلارا برای ادامه همکاری با سرخپوشان تهرانی با مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه او بعد از حرف  و حدیث‌های شکل گرفته توضیحاتی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه داده است که در ادامه خواهید خواند.

 

 در مورد قهرمانی لیگ صحبت کنید. تو در مدت کمی حضور در پرسپولیس قهرمانی در دو جام را تجربه کردی. این تجربه چه احساسی برایت داشت؟

خدا را شکر می‌کنم. احساس خیلی خوبی از این جام‌ها دارم چرا که در این نیم فصلی که در خدمت پرسپولیس بودم شاهد مشکلات بودم از نزدیک و باشگاه و بچه‌ها به خاطر خیلی مسائل اذیت شدند ولی با وجود تمام مشکلات بازیکنان و کادرفنی از جان و دل مایه گذاشتند و به نظرم شایسته این قهرمانی بودیم.

 

 با توجه به اینکه مدت زیادی از حضورت در پرسپولیس نمی‌گذرد ولی محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم پیدا کرده‌ای.
این حس دو طرفه بوده و منم ارتباط خوبی با آنها داشتم. خدا را شکر که مورد لطف هواداران خوب پرسپولیس قرار گرفتم و آنها از عملکردم راضی هستند و این حسی که وجود دارد دو طرفه بود و من هم عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و در این مدت همه تلاشم بر این بود که بتوانم توانایی‌های خودم را نشان دهد و بازیکن مفیدی برای تیم باشم و مطمئن باشید از این به بعد هم بیشتر تلاش خواهم کرد تا بتوانم مثمر ثمر باشم.

 

 این روزها حرف و حدیث در مورد وضعیت فصل آینده تو زیاد است. با وجود اینکه اختیار در این خصوص دست خودت نیست فکر می‌کنی فصل بعد پیراهن کدام تیم را بر تن داری؟
من در اختیار باشگاه سانتاکلارا هستم و قرارداد قرضی که با پرسپولیس داشتم تمام شده است و حالا باشگاه پرتغالی باید برای من تصمیم بگیرد. امیدوارم مشکلات برطرف شود و در نهایت اتفاقی بیافتد و تصمیمی گرفته شود که از لحاظ فوتبالی برای خودم هم خوب باشد. در حال حاضر مدیربرنامه‌ام به کرونا مبتلا شده و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد و هر چه زودتر اتفاقی بیفتد که به نفع آینده فوتبالی‌ام باشد.

 

 عملکرد خوبت باعث شده صحبت از احتمال حضورت در تیم ملی باشد. با توجه به اینکه بازیکن در شرایط فیزیکی و قدرت بازی هوایی تو در خط حمله تیم ملی کم داریم فکر می‌کنی این فرصت به تو داده شود؟
طبیعتاً این اتفاق برای هرکسی خوب است و آرزوی هر بازیکنی است که بتواند پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد و چنین فرصتی را بدست بیاورد و امیدوارم این افتخار را داشته باشم و برای رسیدن به پیراهن تیم ملی همه تلاشم را به کار خواهم گرفت و امیدوارم نظر کادرفنی تیم ملی جلب شود و من فرصت حضور در تیم ملی را پیدا کنم. هر چه قسمت شود همان خواهد شد.

 

 

 

 نمی‌خواهی یک خبر موثق در مورد فصل آینده به ما بدهی؟
به خدا نمی‌دانم، به خدا نمی‌دانم.

 

 حداقل بگو حدس خودت با توجه به شرایط چیست؟ این بلاتکلیفی چه زمانی تمام می‌شود؟
باور کنید من در جریان هیچ چیزی نیستم و فقط به استراحت نیاز دارم و دوست دارم مدتی دور از فضای فوتبال باشم و بعد از چند روز حدود هفته آینده پیگیر وضعیتم از باشگاه خواهم شد و در نهایت به زودی معلوم می‌شود که تکلیفم چیست و کجا بازی خواهم کرد.

 

صحبت از رفتن تو به سپاهان و پرداخت مبلغ قراردادت از سوی این باشگاه به سانتاکلارا مطرح است. چیزی در این خصوص شنیدی؟
باور کنید اصلاً در جریان این موضوع نیستم و هیچ اطلاعی در این خصوص ندارم و فقط مثل شما این اخبار را در رسانه‌ها و فضای مجازی خوانده‌ام. با توجه به اینکه پرسپولیس بازی حساسی داشت سعی کردم از فضای مجازی دوری کنم و بعد باید ببینیم چه می‌شود. من همانطور که گفتم فعلاً در حال استراحت هستم و بعد از یک فصل طولانی و سخت نیاز دارم چند روز استراحت کنم و بعد از آن مشخص خواهد شد که تکلیفم چیست.

پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شهریار مغانلو شهریار مغانلو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در بازی پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری ۲ به یک زرد پوشان اصفهانی به پایان رسید.    نیمه نخست بازی دو تیم با حملات تیم ملوان همراه بود و پس از چند حرکت ترکیبی، روی پاس رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی موفق شد دروازه نیما میرزازاد را باز کند و ملوان را پیش بیاندازد. در ادامه شاگردان تارتار یک بار هم به تیرک دروازه سپاهان زدند تا با بدشانسی نیمه نخست را با نتیجه ۱-۰ به پایان برسانند.   اما در نیمه دوم این سپاهان بود که نمایش مسلط و خوبی را ارائه کرد. در شروع کار و روی یک فرار، شهریار مغانلو موفق شد از حبیب فرعباسی یک پنالتی بگیرد و خودش هم ضربه را گل کرد تا بازی یک بر یک شود.   در ادامه یک بار دیگر در عمق دفاع و روی حرکتی مشابه گل اول ملوان، پاس کاوه رضایی که به جای فرشاد احمدزاده مصدوم وارد زمین شده بود، باعث شد تا مغانلو گل دوم را به سادگی بزند.   ۱۵ دقیقه پایانی بازی با حملات بی امان ملوان همراه بود و آنها یک بار روی حرکت محمدرضا سلیمانی تا آستانه گلزنی پیش رفتند، اما نیما میرزازاد توپ را گرفت و مانع از گلزنی شد.   ورزشگاه سیروس قایقران   تیم داوری: مرتضی منصوریان، حسن ظهیری با کمک‌های محسن سلطانی و فرهاد امینی/ ناظر: فریدون اصفهانی   ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی (۷۲- محمد طیبی)، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی (۶۸- حسین صادقی)، محمدرضا بردبار، محمد عمری (۶۸- مهران احمدی)، رضا جعفری (۸۳- سهیل فداکار)، محمدرضا سلیمانی سرمربی: مهدی تارتار   ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده (۳+۴۵- کاوه رضایی)، رضا شکاری (۶۴- علی اصغر اعرابی) و شهریار مغانلو سرمربی: ژوزه مورایس   شرح گل: گل اول ملوان: (محمدرضا سلیمانی - دقیقه ۱۲): روی حرکتی از سمت راست، رضا جعفری پاس خود را به دهانه دروازه فرستاد و محمدرضا سلیمانی با یک تکل دروازه نیما میرزازاد را باز کرد.   گل اول سپاهان: (شهریار مغانلو - دقیقه ۵۳): در موقعیت تک به تک، شهریار مغانلو از حبیب فرعباسی عبور کرد و او با خطا این بازیکن را متوقف کرد. پشت ضربه پنالتی هم مغانلو ایستاد و توپ را به گوشه سمت راست دروازه زد و گل شد.   گل دوم سپاهان: (شهریار مغانلو - دقیقه ۷۳): یک پاس در عمق باعث شد تا کاوه رضایی در سمت راست صاحب توپ شود و پاس را به دهانه دروازه ارسال کرد تا شهریار مغانلو گل دوم را بزند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   ­ با این نتیجه سپاهان ۴۵ امتیازی شد و به رده سوم جدول لیگ بازگشت؛ ملوان هم با ۳۸ امتیاز در مکان پنجم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • گل دوم سپاهان به ملوان + فیلم
  • دل شهریار برای بازگشت سپاهان در انزلی