Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@21:30:30 GMT

خسارت سیلاب‌های تابستانی به ۸ شهر مازندران

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۸۰۵

خسارت سیلاب‌های تابستانی به ۸ شهر مازندران

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، شرایط مازندران به‌گونه‌ای است که همه ساله شاهد وقوع سیلاب در استان مازندران هستیم که در این میان سیلاب‌های تابستانی آن هم در فصل گرم سال در کنار مشکلات و نگرانی از خسارت مایه تعجب است.

سیلاب‌های تابستانی مرداد ماه امسال یعنی گرم‌ترین فصل سال به سراغ مازندران آمد و قرعه این بار سیل به نام ۸ شهر مازندران افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیل نیز  همانند سایر سیلاب‌ها خسارت‌هایی به واحدهای مسکونی، پل‌ها، جاده‌ها، اراضی کشاورزی، شبکه زیرساختی آب آشامیدنی و برق و سایر به همراه داشت.

در شرایطی شاهد وقوع طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب‌ در استان مازندران هستیم که کشاورزان چشم‌انتظار برداشت محصولاتی بودند که یک سال برایش زحمت کشیدند و اکنون نمی‌دانند آیا مزد زحمت‌شان را دریافت خواهند کرد یا خیر.

عطاالله داداش‌پور معاون مدیریت بحران مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: سیلاب به هشت شهر مازندران خسارت وارد کرد.

وی افزود: خسارت سیلاب تابستانی به شهرهای سوادکوه، سوادکوه شمالی، بابل، کلاردشت، تنکابن، نوشهر، آمل و چالوس رسید.

معاون مدیریت بحران مازندران با اشاره به گستردگی خسارت‌ها تصریح کرد: عمده خسارت‌ها در بحث زیرساخت‌های راه، ابنیه، شبکه آب آشامیدنی، برق و راه بوده است.

داداش‌پور با اعلام اینکه سیل پل امیرده بابل را تخریب کرد، بیان کرد: خسارت سیلاب در بحث پل‌ها زیاد بوده ازجمله به پل باکسی گردرودبار بابل و سایر که درحال جمع‌بندی است.

وی در پایان گفت: جمع‌بندی و برآورد خسارت سیلاب بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده به زمان نیاز دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون مدیریت بحران مازندران خسارت سیلاب تابستانی در مازندران خسارت سیلاب سیلاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نیکنام گفت: شرکت آب منطقه‌ای یزد بر حسب وظیفه از تمام ظرفیت‌های ممکن در زمان وقوع سیلاب و هشدار‌های صادر شده برای کاهش خسارت‌ها استفاده می کند.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای با استفاده از ظرقیت‌های بخش خصوصی و پیمانکاران، گروه‌های گشت و بازرسی و تعامل با دیگر سازمان‌ها در راستای کاهش اثرات سیلاب تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری و جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سیل و عبور ایمنی سیلاب در رودخانه‌های استان، لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان در سال گذشته انجام شده و این اقدام همچنین ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • وقوع رویداد های ترافیکی در ۳ ولایت افغانستان
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب