Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز در اولین معاملات بازار ارز تهران، قیمت دلار آزاد با ۵۰تومان افزایش به ۲۵۶۵۰ و یورو با رشد ۱۰۰تومانی در مقایسه با دیروز به ۳۰۴۰۰تومان رسید.

در تابلوی صرافی‌ها دلار برای فروش با قیمت ۲۵۳۰۰ و برای خرید ۲۴۸۵۰تومان نمایان شد.

در این بازار هر اسکناس یورو با قیمت ۲۹۵۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده هم ۲۹۱۰۰تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه نیما امروز قیمت فروش دلار را ۲۲۴۲۱ و یورو را ۲۶۶۰۶تومان اعلام کرد.

قیمت خرید دلار و یورو هم در این سامانه به ترتیب ۲۲۲۱۹ و ۲۶۳۶۷تومان است.

 

پربیننده ترین پیش بینی قیمت طلا در هفته دوم مرداد / سکه ۱۱میلیونی خریدار ندارد قیمت دلار ۹مرداد ماه۱۴۰۰ پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۰مرداد / مقابله بازارساز با روند صعودی بازار قیمت دلار ۱۱مرداد ماه۱۴۰۰ پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۱مرداد / سرعت گیر در مسیر بازار ارز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نرخ ارز قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری می‌کند که اخبار نامساعد سیاسی به ویژه در حوزه روسیه و اکراین بازار داخلی ارز را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با وجود اینکه معاملات نقدی ارز در بازار آزاد هنوز آغاز نشده، اما معاملات پشت خطی فعال است و همین معاملات به بازار نقدی خط می‌دهد.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت دلار چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در معاملات پشت خطی در پله‌های اول و دوم کانال ابتدایی کریدور ششم نوسان داشت و نسبت به روز گذشته افزایشی در حدود ۳۰۰ تومانی داشت.

برخی معامله گران بازار ارز معتقدند افزایش تنش میان روسیه و اکراین در پی حمله تروریستی به روسیه تنور قیمت دلار را داغ کرده است. آنها معتقدند در صورتی که این تنش‌ها افزایش یابد دلار به راحتی در کریدور ششم پیشروی خواهد داشت.

قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت اسکناس دلار چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران بدون تغییر نسبت به روز دوشنبه روی رقم ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان ثابت ماند. قیمت حواله دلار نیز در این مرکز بدون تغییر بود و رقم ۴۰ هزار و ۵۵۲ تومان را ثبت کرد.

قیمت یورو در بازار آزاد در این روز با افزایش ۵۰۰ تومانی مواجه بود و به رقم ۶۶ هزار و ۲۳۰ تومان رسید. قیمت اسکناس یورو و حواله یورو در مرکز مبادله اما کاهشی بود و به ترتیب ارقام ۴۷ هزار و ۶۸ تومان و ۴۳ هزار و ۹۰۷ تومان را ثبت کرد.

قیمت درهم امارات اما در بازار آزاد روز چهارشنبه رشد کرد و به ۱۶ هزار و ۵۶۰ تومان رسید. قیمت اسکناس و حواله درهم اما در مرکز مبادله نسبت به روز گذشته ثابت ماند و به ترتیب ارقام ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان و ۱۱ هزار و ۴۲ تومان را ثبت کرد.

قیمت پوند انگلیس هم روز چهارشنبه به ۷۷ هزار و ۲۰۰ تومان در بازار آزاد رسید. قیمت لیر ترکیه نیز در این روز در بازار آزاد ۱۸۹۵ تومان بود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888719

دیگر خبرها

  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / وقت خرید طلا رسید؟
  • پیش‌بینی مهم نرخ ارز در ۱۴۰۳؛ تغییر قیمت دلار تا پایان سال
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • یک پیش‌بینی مهم درباره نرخ ارز در سال ۱۴۰۳/ سمیعی: قیمت دلار تا پایان سال چه تغییری می‌کند؟
  • پیش بینی قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳/ ترمز دلار کشیده شد؟
  • پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • توفان بورس و ابهام در بازار ارز / در خرید دلار و سکه احتیاط کنید!