Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@23:29:28 GMT

فکری فردا به کمیته انضباطی می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۸۳۷

پس از گذشت یک فصل از شکایت باشگاه نساجی از محمود فکری فردا به این پرونده رسیدگی خواهد شد.

خبرگزاری میزان - جلسه انضباطی مربوط به پرونده شکایت باشگاه نساجی از محمود فکری فردا (سه شنبه) برگزار می‌شود.

پس از اینکه محمود فکری تیم نساجی در ابتدای فصل به بهانه انتقال به استقلال ترک کرد مسئولان باشگاه مازندرانی از وی شکایت کرده و نه تنها درخواست غرامت کردند بلکه خواهان بازگشت۲۵۰ میلیون تومانی که به وی پرداخت کرده بودند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود پیگیری‌های مکرر مسئولان باشگاه نساجی در طول فصل هرگز جلسه در این خصوص برگزار نشد، اما قرار است فردا جلسه انضباطی مربوط به شکایت باشگاه نساجی از این مربی برگزار شود و نتیجه نیز بلافاصله اعلام خواهد شد.

فکری در زمان همکاری با باشگاه نساجی برای فصل جدید ۲۵۰ میلیون تومان از این باشگاه دریافت کرده بود که پس از جدایی از آن‌ها و انتقال به استقلال این پول را به نساجی برنگرداند؛ از این رو مسئولان این باشگاه از وی شکایت کردند. از طرفی طبق قرارداد قرار بود فکری درصدی از قرارداد با تیم جدید را نیز به آنها پرداخت کند که این اتفاق نیز رخ نداد و باعث شد باشگاه نساجی برای دریافت غرامت نیز دادخواستی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: جمشیدیان: عملکرد نویدکیا در سپاهان عالی بود/ امیدوارم مجیدی حسرت به دل نماند

انتهای پیام/

برچسب ها: محمود فکری نساجی مازندران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی محمود فکری نساجی مازندران باشگاه نساجی محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  اولین جلسه شورای طبقه بندی زندان های آذربایجان غربی در سال 1403 با حضور   رئیس کل دادگستری استان،   دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در محل زندان ارومیه و در حوزه های قضایی با حضور اعضای کمیته برگزار شد.

در این جلسات که به منظور پایش وضعیت قضایی محکومین برای استفاده از نهادهای ارفاقی برگزار شده بود، 176 درخواست مورد بررسی قرار گرفت که با 138 مورد موافقت شد.

از این تعداد  54 مورد مرخصی، 4 مورد مرخصی پایان حبس، 37 مورد اشتغال، 16 مورد آزادی مشروط، 14 مورد تعلیق مجازات و 13 مورددرخواست  پابند الکترونیک بود.

  این کمیته به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز به منظور بهره مندی حداکثری محکومین واجد شرایط و رسیدگی به درخواست آنان برای اجرای برنامه عملیاتی دادستان کل کشور و تاکیدات   رئیس کل دادگستری استان مبنی بر طرح پایش مستمر کلیه محکومان از حیث وضعیت قضایی و امکان برخورداری از ارفاقات قانونی و اعمال سیاست سازش در زندانهای استان در مرکز استان و همزمان در حوزه های قضایی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ارومیه برگزار می‌شود
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد