Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@21:27:05 GMT

بیمه پاسارگاد پیش رو در بیمه‌ های عمر

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۸۴۸

بیمه پاسارگاد پیش رو در بیمه‌ های عمر

مدیرعامل بیمه پاسارگاد گفت: ضریب نفوذ بیمه عمر با تکیه بر روند کنونی طی سال های آتی افزایش خواهد یافت.

به گزارش پول نیوز، بیمه پاسارگاد به منظور عرضه خدمات بیمه‌های در زمینه بیمه‌های زندگی و غیرزندگی و کسب سود متوازن و همسو با مصالح و منافع ملی توسط گروه مـالی پاسـارگاد تأسیس شده است.

بیمه پاسارگاد در تـاریخ ۱۳۸۵/۱۱/۱۸ با سرمایه ۴۵۰ میلیارد ریال که ۵۰ درصد آن پرداخت شده بود، در اداره ثبت شرکت­ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیمه پاسارگاد برنامه ریزی جامع به منظور دستیابی به ترکیب مناسب پرتفوی در بیمه‌های اشخاص، اموال و مسئولیت، برقراری روش‌های مناسب به منظور تسریع در امر پرداخت خسارت و ترویج روش‌های پیشگیری از وقوع خسارت به بیمه گذاران، گسترش بیمه‌های اتکایی (قبولی) و همچنین دریافت پوشش‌های بیمه اتکایی برای ریسک‌های بزرگ، توسعه و ترویج خدمات بیمه‌ای در سطح جامعه به منظور دستیابی به سهم مطلوب از بازار بیمه کشور، طراحی و عرضه محصولات بیمه‌ای جدید با توجه به نیاز‌های جامعه، برقراری روش‌های مناسب ارزیابی ریسک در جهت انتخاب مطلوب پرتفوی، سازماندهی و توسعه شبکه فروش به منظور ارائه خدمات مطلوب و گسترده در سراسر کشور، بهره برداری مناسب از ذخایر و اندوخته‌های شرکت با حضور فعال در بازار پول و سرمایه کشور را جزو اهداف خود قرار داده است.


بر اساس این گزارش، حق بیمه تولیدی صنعت بیمه و حق بیمه سرانه در سال ۱۳۹۸ به ترتیب مبلغ ۴۵۴/۴ هزار میلیارد ریال و ۵/۵ میلیون ریال و ضریب نفوذ بیمه نیز در این سال، ۲/۴ درصد بوده است. همچنین حق بیمه تولیدی صنعت بیمه و حق بیمه سرانه تا پایان مرداد ماه سال ۱۳۹۹ به ترتیب مبلغ ۵۹۰/۹ هزار میلیارد ریال و ۷/۱ میلیون ریال و ضریب نفوذ بیمه نیز در این سال، ۲/۵ درصد بوده است.

در همین رابطه معصوم ضمیری مدیرعامل بیمه پاسارگاد با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در کشور ما «ظاهرا» نسبت به سایر کشور‌ها کمتر است، گفت: باید توجه کنیم در کشور ما، پوشش‌های بیمه‌ای توسط چندین مرجع مختلف مانند بیمه‌های بازرگانی، تامین اجتماعی، صندوق بیمه‌های کشاورزی و ... ارائه می‌شود، اما ضریب نفوذ بیمه که به صورت عام اعلام می‌شود، تنها بر اساس حق بیمه ‎های بازرگانی است.


وی افزود: در بسیاری از کشورها، همه حق بیمه‌ها برای محاسبه ضریب نفوذ در نظر گرفته می‌شود، بنابراین ضریب نفوذ بیمه نسبت به عدد محاسبه شده در کشور ما بیشتر است.   بیشتر بخوانید: افزایش ضریب نفوذ بیمه با توجه به تحولات اقتصادی کشور   بیمه پاسارگاد و بیمه عمر   ضمیری با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر، ضریب نفوذ بیمه پاسارگاد رشد کرده است، این روند را ناشی از توسعه روزافزون بیمه‌های عمر دانست و خاطرنشان کرد: با ادامه روند کنونی در حوزه بیمه‌های عمر، در سال‌های آینده ضریب نفوذ بیشتر هم می‌شود.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد به لزوم توسعه اقدامات فرهنگی و اجتماعی به منظور آگاه‌سازی بیشتر مردم با مزایای بیمه اشاره کرد و گفت: شرایط کنونی در مقایسه با سال‌های دورتر نشان می‌دهد که صنعت بیمه تا اندازه‌ای توانسته با مردم آشتی و خدماتش را در بخش‌های مختلف معرفی کند که این موضوع در حوزه بیمه‌های تکمیلی درمان و بیمه‌های عمر بیشتر نمود دارد.

ضمیری با بیان اینکه روند معرفی محصولات بیمه‌ای به مردم، رو به جلو، اما کند است، ادامه داد: اقدامات فرهنگی در این حوزه در حال انجام است، و به ویژه نمایندگان شرکت‌های بیمه به عنوان حلقه واسط میان شرکت‌ها و مردم، در این زمینه به خوبی عمل کرده‌اند.   بیشتر بخوانید: توانگری مالی شرکت‌های بیمه چه اهمیتی دارد؟   وی تاکید کرد: شخصا معتقدم آشنایی مردم با خدمات بیمه‌ای شرکت‌ها در دهه گذشته خیلی زیاد شده است و اکنون مردم دست‌کم با شرایط عمومی محصولات شرکت‌های بیمه آشنایی دارند.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد، با بیان اینکه تنوع محصولات بیمه‌ای زیاد است، اظهار کرد: مهمترین عامل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه، عدم توسعه کافی بیمه‌های عمر است، به طوری که در کشور‌های توسعه یافته بیش از ۵۰ درصد حق بیمه تولیدی به این رشته بیمه‌ای مربوط است، اما در کشور ما این سهم حداکثر ۱۴ درصد است.   ضمیری درخصوص ورود شرکت‌های بیمه‌ای جدید به صنعت بیمه، اظهارکرد: درشرکت‌های بیمه‌ای تلاش برای حذف رقیب اتفاق نخواهد افتاد، زیرا سازمانی به نام بیمه مرکزی برآن‌ها نظارت می‌کند و اجازه نمی‌دهد شرکت‌ها وارد بازاری شوند که هدف آن حذف رقیب است.

وی بابیان اینکه بازار بیمه کشور بازار بسیار بزرگی است که نیاز به رقابت تنگاتنگ ندارد، گفت: هرشرکتی می‌تواند با مقداری برنامه ریزی و سرمایه گذاری سهم خودرا از این بازاربردارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه پاسارگاد بیمه پاسارگاد و بیمه عمر بیمه پاسارگاد و بیمه آتش سوزی مدیرعامل بیمه پاسارگاد ضریب نفوذ بیمه شرکت های بیمه بیمه های عمر کشور ما صنعت بیمه شرکت ها بیمه ای حق بیمه بیمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS گرچه سال هاست در کشور‌های مختلف فعالیت دارد، اما پس از شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر و آغاز نسل کشی فلسطینیان به صورت فعال‌تر در حال تبلیغ برای هدف قرار دادن شرکت‌های وابسته یا طرفدار اسراییل است. 

به گزارش الجزیره، جنبش تحریم اسراییل امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: فعالان طرفدار فلسطین جلسه سهامداران شرکت بیمه‌ای ایکس‌ای AXA را در پاریس مختل کردند و از این شرکت خواستند دارایی‌های خود را که به نظام آپارتایدی اسراییل دامن می‌زند، واگذار کند. 

این فعالان یک دیوار کاذب به ارتفاع ۲ متر و ایستگاه بازرسی ساختگی بیرون محل برگزاری جلسه سهامداران این شرکت بیمه ایجاد کردند تا این امر تداعی کننده سیستم آپارتایدی اسراییل برای کنترل فلسطینیان باشد، موضوعی که بیمه AXA تامین کننده مالی آن است. 

شرکت بیمه AXA یکی از سرمایه گذاران در بانک هاپوئلیم، از بانک‌های بزرگ سرزمین‌های اشغالی است که براساس اعلام نهاد‌های حقوق بشری از تامین کنندگان مالی اصلی شهرک سازی‌های غیرقانونی در کرانه باختری محسوب می‌شود. 

این بیانیه تاکید دارد: شرکت بیمه AXA نمی‌تواند سکوت کرده و برای فرار از مسئولیت خود دروغ بگوید. حتی بهترین مدیر روابط عمومی نیز نمی‌تواند ریاکاری این شرکت بیمه و ناکارآمدی سیاست آن در زمینه حقوق بشر یا مبارزه با تغییرات آب و هوایی را پنهان کند. 

تاکنون چندین شرکت غربی به دلیل سرمایه گذاری یا حمایت از اسراییل هدف تحریم‌های مردمی قرار گرفته اند. شرکت مک دونالد، غول رستوران‌های زنجیره‌ای در جهان پس از آنکه شعبه سرزمین‌های اشغالی آن از ارائه غذای رایگان به سربازان صهیونیست خبر داد، هدف تحریم‌های شدید در کشور‌های اسلامی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم