Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:16:51 GMT

همت خیران، نفس برای بیماران هرسینی به ارمغان آورد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۸۶۰

همت خیران، نفس برای بیماران هرسینی به ارمغان آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه خرید یک دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان شهدای هرسین بین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و خانم‌ها دکتر سعیده بخشی و دکتر فریده کرکوکی به نیابت از زنده‌یاد ملیحه حبیبیان منعقد شد.

براساس این تفاهم‌نامه یک دستگاه اکسیژن‌ساز به مبلغ یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان در اردیبهشت‌ماه امسال خریداری و به این بیمارستان اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، پس از آماده‌سازی مکان دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان شهدای هرسین، این دستگاه در شهریورماه امسال نصب و برای کمک به بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: نفس بیمارستان کرمانشاه بیماران دستگاه اکسیژن ساز خیران هرسین فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بسیاری از اسناد خطی علما و مفاخر قزوین در خیابان قزوین کربلا وجود داشته است که در حال حاضر سرنوشت نامعلومی دارد، پس تنها عقد تفاهم‌نامه نمی‌تواند برای شهر مؤثر باشد بلکه باید پس از آن باید به دنبال تعاملات دوسویه برای همکاری‌های بیشتر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه علنی شورا در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه پیش‌نویس خواهرخواندگی فیمابین شهر ینچوان چین در استان نینگ شیا و شهر قزوین، اظهار کرد: باید عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی با شهرها به انتقال تجربیات و بهره‌مندی از تعاملات دوسویه اقتصادی و فرهنگی بینجامد.

وی افزود: این سوال مطرح می‌شود که اگر با شهر کربلا تفاهم نامه خواهر خواندگی داریم چرا نباید به مسئله تغییر نام خیابان قزوین در این شهر ورود کنیم و از ظرفیت خواهرخواندگی در راستای تغییر نام خیابان استفاده نکنیم.؟

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: بسیاری از اسناد خطی علما و مفاخر قزوین در خیابان قزوین کربلا وجود داشته است که در حال حاضر سرنوشت نامعلومی دارد، پس تنها عقد تفاهم‌نامه نمی‌تواند برای شهر مؤثر باشد بلکه باید پس از آن باید به دنبال تعاملات دوسویه برای همکاری‌های بیشتر بود.

اللهیاری با اشاره به فعالیت اپلیکیشن بهروب در قزوین برای خرید پسماند قابل بازیافت گفت: شهروندان از عملکرد و نحوه فعالیت این سامانه در قزوین اطلاع کمی دارند و اطلاع‌رسانی آن‌گونه که باید از سوی شهرداری صورت نگرفته است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقاب اسلامی اضافه کرد: سپاه پاسداران از بدو تأسیس تاکنون ثمرات و افتخارات بی شماری داشته است و در عرصه‌های مختلفی برای ادای رسالتی که بر دوش داشته و به نقش‌آفرینی پرداخته است.

کد خبر 746886

دیگر خبرها

  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف