Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:51:37 GMT

تلاش شورای شهر برای عدم ورود به حاشیه ها

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۹۱۷

تلاش شورای شهر برای عدم ورود به حاشیه ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی که امروز در دویست و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم سخن می گفت با اشاره به اینکه این جلسه، آخرین جلسه رسمی علنی دوره پنجم شورای اسلامی شهر مقدس قم است بیان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از شورا روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: لازم است تا مسؤولان در پایان دوره مسؤولیت خود را قضاوت کنند و ببینند چه آثاری از خود به جای گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم با بیان این که مسؤولان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند خاطرنشان کرد: بررسی ها بیانگر آن است که فرصت دوره پنجم مدیریت شهری در قم به اقدامات طلایی در حوزه پروژه های عمرانی و خدمات شهری انجامید و البته مردم هم شاهد این اقدامات و خدمات بوده اند.

وی با تقدیر از مجموعه پرسنل مدیریت شهری در شورا و شهرداری اظهار کرد: البته باید با اطمینان گفت که در این دوره از مدیریت شهری، بستر تحقق برخی اهداف در نظر گرفته شده فراهم نشد ولی مجموعه مدیریت شهری علاقمند بود تا بر اساس منابع و اختیارات خود، به شکل حداکثری در خدمت مردم باشد.

جلالی با تأکید بر این که در این دوره از همه ظرفیت ها و منابع در مسیر خدمت به مردم استفاده شد یادآور شد: در عین حال از همه مردم بابت قصورها و کوتاهی ها عذرخواهی می کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: در ابتدای دوره پنجم از شورا به مردم وعده دادیم که اعضای شورا وارد حاشیه ها نخواهند شد و اکنون باید بگوییم که تلاش کردیم تا این وعده را عملیاتی کنیم، ضمن آن که شفاف سازی را نیز در حد توان خود در دستور کار قرار دادیم و البته لازم است تا در زمینه شفاف سازی، گام های بیشتری هم برداشته شود.

وی با اشاره به این که فرصت های خدمت به مردم زود از دست می رود ابراز امیدواری کرد نمایندگان مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز در انجام مسؤولیت و وظایف خود کوشا باشند.

جلالی درباره انتقاد از دوره پنجم شورای اسلامی شهر نیز گفت: جلسات رسمی و علنی شورای شهر با توجه به بحث های کارشناسی و تصمیمات کلان بسیار مهم است، اما متأسفانه در این دوره شاهد بودیم که برخی تماس های تلفنی سبب انحراف برخی بحث ها می شد که امیدواریم این نقیصه در شورای ششم دیده نشود.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر قم حاشیه ها مدیریت شهری شورای اسلامی شهر مقدس قم مدیریت شهری دوره پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار رونده در یادواره شهدای جبهه مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس، اظهار کرد: بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های سردار زاهدی در عملیات و کارهای نظامی این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه  گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
وی افزود: این سردار شهید با رفتار و اخلاق ویژه خود توانسته بود در قلب فرماندهان و حتی در دوره فرماندهی قدس در لبنان توجه سید حسن نصرالله را به خود جلب کند.
این یادگار دفاع مقدس بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های این سردار در عملیات و کارهای نظامی، این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
سردار رونده گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس در جایگاه‌های مختلفی قرار گرفت و خدمات بسیار را از خود به یادگار گذاشت؛ اما نگرانی داشت که توفیق شهادت نداشته باشد.
وی با بیان اینکه دشمن در چندین بار به دنبال شهادت این سردار بود و با تجهیزات الکترونیکی که در دسترس داشت اقدام کرد که نتوانستند او را به شهادت برسانند؛ اما هنگامی که خدا اراده کند شهادت نصیب خواهد شد.
سخنران یادواره شهدای جبهه مقاومت در بخش دیگر سخنرانی خود به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات آبروی مقاومت بود که با همت و تلاش و پشتکار و برنامه‌ریزی‌های خود فلسطینی ها رقم خورد و کسی باور نمی‌کرد که این ضربه جبران‌ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.
این مشاور نظامی ادامه داد: هدف ایران از عملیات وعده صادق جنگ تمام‌عیار نبود بلکه خواست تا به‌طرف مقابل خود را نشان بدهد که قدرت توازن را دارد و اگر بخواهد بزند، زده خواهد شد و این عملیات خیلی از خودی‌ها در منطقه و بین‌الملل به قدرت موشکی ایران اذعان داشتند؛ ولی آن را در کمیت محدود کرده و در تنبیه فکر شلیک این قدر موشک از خاک ایران را نداشتند.
سردار رونده به دستاوردهای جمهوری اسلامی و توانایی مناسب جمهوری اسلامی و مقاومت در این عملیات اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد این عملیات دنیا با گوشه‌ای از توانایی انقلاب اسلامی آشنا شد و ما از مرز بازدارندگی گذشته و به مرحله توازن رسیده‌ایم، و این قاعده عقلانیت در دهه‌ها میان ایران و آمریکا جواب داده و عامل درگیری مستقیم نبوده است.
وی اظهار کرد: بسیجیان پیشانی مقاومت هستند و از کمک‌های ارتش جمهوری اسلامی در طول این عملیات استفاده شده است و توانمندی‌های این عزیزان همیشه باعث پویایی و سرزندگی نیروهای مسلح بوده و هست.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود