Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان همدان، ضمن قدردانی از مجموعه مدیریتی استان اظهار کرد: همه همکاران در نقاط مختلف استان با دقت و جدیت و با توجه به نعمت و فرصت خدمت‌گذاری به مردم، برنامه‌ها و پروژه‌های خود را تا نتیجه‌گیری کامل، پیگیری کنند.

وی گفت: گرچه امروز پایان کار هیئت وزیران در دولت است؛ اما پایان کار مدیران در استان‌ها نیست و باید برنامه‌های خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان افزود: مطابق شرح وظایف و برنامه راهبری توسعه سه ساله استان، طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا تا پایان ۱۴۰۰ پیگیری خواهند شد.

وی گفت: برشی از برنامه توسعه سه‌ ساله استان، در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است که تا تکمیل و بهر‌ه‌برداری آن‌ها را پیش خواهند برد.

شاهرخی با بیان اینکه این طرح‌ها طی برنامه‌ریزی صدروزه‌ای که در نظر گرفته شده که پس از تکمیل، به بهره‌برداری می‌رسند‌ افزود: طی چند هفته اخیر پروژه‌های مختلف و موثری در حوزه‌های بهداشت و درمان، راه و مسکن افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی در حال انجام هستند که در روزها و یا هفته‌های آینده تکمیل خواهند شد گفت: مجموعه مدیریت استان برنامه‌ها و کارهای در دست اجرا را تا تکمیل و افتتاح، پیگیری کنند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان استاندار همدان سید سعید شاهرخی افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی صبح پنجشنبه در بازدید از این طرح افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این پروژه به طول ۶ کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در پروژه‌های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستاهای بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، خاطرنشان ساخت: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستاها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند..

لازم به ذکر است دهستان "ارمو" با جمعیت سه هزار نفر از دهستان‌های شهرستان دره شهر می‌باشد.

کد خبر 6081652

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر