Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشمیل احمدیانی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شرایط در شهرستان‌های دیواندره، سقز، بیجار و شمال سنندج و مریوان به صورت رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: امروز آسمان کردستان پتانسیل بیشتری برای بارش دارد و آبگرفتگی و سیلاب‌های موقت در نیمه شمالی استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: در شبانه روز گذشته، گل تپه سقز ۳.۵ میلی‌متر، آویهنگ ۲.۳، بیجار ۱.۴، زرینه ۱.۲، بانه یک، یاسوکند ۶ دهم، هزارکانیان و سقز هرکدام با چهار دهم میلی‌متر به ترتیب بیشترین میزان بارش را در استان داشتند.

احمدیانی با اشاره به اینکه از فردا تا پایان هفته دمای هوای استان ۲ تا سه درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد، افزود: در شبانه روز گذشته سلین با دمای ۴۱ درجه گرمترین و دهگلان با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان بودند.

وی یادآور شد: در این مدت دمای شهر سنندج مرکز استان نیز در سردترین حالت ۲۲ درجه و در گرمترین ساعت ۳۶ درجه سانتی گراد به ثبت رسید.

میانگین بارندگی‌های کردستان از آغاز سال زراعی جاری(اول مهر پارسال) تاکنون ۲۹۱ میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته (۵۱۹ میلی‌متر) ۴۴ درصد و در مقایسه با دوره بلندمدت (۲۵ تا ۳۰ سال قبل) حدود ۴۴۶ میلی‌متر، ۳۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

اداره کل هواشناسی کردستان دارای ۲۲ ایستگاه هواشناسی شامل ۹ ایستگاه سینوپتیک (هر ساعت یک بار تغییرات هواشناسی در آن اندازه گیری و ثبت می‌شود) و ۱۳ ایستگاه اقلیم‌شناسی، ۷۹ ایستگاه باران‌سنجی و سه ایستگاه جاده‌ای است و این ایستگاه‌ها در طول شبانه روز پارامترهای هواشناسی را اندازه‌گیری و ثبت می‌کنند.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا کردستان سنندج سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا کردستان سنندج تغییرات آب و هوا کردستان سنندج سازمان هواشناسی میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: بر اساس الگوها آخر هفته، دما در این استان به ۳۰ درجه سانتی گراد می‌رسد.

مهدیه اصحابی شامگاه سه‌شنبه ۲۸ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق الگوهای هواشناسی تا پایان هفته  جو استان پایدار خواهد بود و در بیشتر ساعات آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای امروز گلستان مشابه روز گذشته بوده و در شهرهای غربی به حدود ۲۶ درجه سانتی گراد رسید، گفت: از فردا تا پایان هفته روند دما افزایشی خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گلستان از اوج افزایش دما در روزهای پایانی هفته خبر داد و افزود: دمای هوای گلستان در روزهای پنجشنبه و جمعه به حدود ۳۰ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

ا️صحابی به دریانوردان و صیادان توصیه کرد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه با رعایت احتیاط و نکات ایمنی راهی دیا شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای