Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@09:09:15 GMT

پیروانی نه گزارشی رد کرد و نه گزارشی رد خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۹۸۴

قرار نیست افشین پیروانی در مورد کریم باقری و حامد لک گزارشی به باشگاه بدهد

به گزارش طرفداری، انتشار خبر درگیری لفظی حامد لک با باقری در برخی رسانه ها باعث شد تا سنگربان سرخ‌ ها در فضای مجازی از مربی خود عذرخواهی کند. لک که با واکنش تند هواداران پرسپولیس رو به رو شد، به کریم باقری نیز پیام داد تا رسماً بابت اشتباه خود معذرت خواهی کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شده تا برخی سایت ها و رسانه ها خبر دهند باشگاه پرسپولیس برای برخورد با حامد لک منتظر گزارش افشین پیروانی مدیر تیم است تا او اتفاقات افتاده را به کمیته انضباطی باشگاه ارسال کند. این در حالی است که پرس و جوهای خبرنگار طرفداری نشان می دهد باشگاه در این خصوص هیچ درخواستی از افشین پیروانی نداشته و قضیه را تمام شده می داند.

باشگاه پرسپولیس ماجرای حامد لک و کریم باقری را با عذرخواهی رسمی حامد لک و همین طور پیامی که باقری در اینستاگرام منتشر کرد، تمام شده تلقی کرده و تمایل ندارد تا بیشتر از این به این قضیه دامن بزند. ضمن این که افشین پیروانی نیز تا به حال گزارشی رد نکرده و گزارشی هم در آینده در مورد این درگیری رد نخواهد کرد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با محمد بیاتی: عراقی ها هنوز هم سراغ جدیکار را می‌گیرند؛ اسم آن دو را نمی‌آورم! بیانیه محمدرضا ساکت پس از پایان لیگ برتر؛ تبریک قهرمانی به پرسپولیس ضیافت ناهار پرسپولیسی ها با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره؛ غیبت کریم باقری و چند بازیکن شروع نگران کننده بایرن مونیخ تحت هدایت ناگلزمن؛ 4 بازی بدون برد توییت بایرلورکوزن ارتباطی به انتقال سردار آزمون نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: افشین پیروانی کریم باقری حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات منشوری برنامه حامد آهنگی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 بخشی از برنامه شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی وایرال شده که شوخی عجیب منشوری میان او و یک پیرمد در آن انجام می‌شود. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فیلم| کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه
  • شعرخوانی شنیدنی افشین علا در محضر رهبر انقلاب
  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • (ویدیو) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه
  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • لحظات منشوری برنامه حامد آهنگی
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو
  • گزارشی از لحظات پایانی بزرگترین محفل قرآنی کشور