Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@11:06:24 GMT

فوج‌لرزه‌های قصرشیرین آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۰۰۳۸

فوج‌لرزه‌های قصرشیرین آرام گرفت

ایسنا/کرمانشاه مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه گفت: لرزه‌های که طی چند روز اخیر در قصرشیرین محسوس بود، فروکش کرده است.

فرهاد فروزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع خردلرزه‌هایی‌ در مناطق مرزی استان از دو روز قبل، اظهار کرد: این لرزه‌ها در خاک کشور عراق و ۳۰ کیلومتری قصرشیرین بود، اما در این شهرستان نیز احساس می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد روند لرزه‌ها چند روز ادامه داشت و اکنون آرام شده است.

به گفته مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه، از صبح امروز (یازدهم مرداد) لرزش جدیدی در این منطقه ثبت نشده و از دیروز تا امروز نیز تنها سه، چهار مورد جدید ثبت شده است.

فروزی با بیان اینکه از زمان شروع فوج لرزه‌ها یازده زلزله با بزرگی بیش از سه ریشتر در این منطقه به ثبت رسید، عنوان کرد: ۲۶ مورد لرزه نیز با بزرگی کمتر از سه ریشتر در مرزهای استان داشتیم.

وی با بیان اینکه ماهیت فوج لرزه‌ها تعداد زیاد و کوچکی اندازه آنهاست، یادآور شد: بزرگترین لرزه‌ای که طی چند روز اخیر در این منطقه ثبت شد، ۳.۸ ریشتر بود.

مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه وقوع چنین فوج لرزه‌هایی را در مناطق مرزی قصرشیرین طبیعی دانست که هر چند وقت یکبار تکرار می‌شود، اما خطرآفرین نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه زلزله فوج لرزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد:‌ با وقوع زمین لرزه  4 و دو دهم ریشتری بامداد امروز در شهر روداب، در جنوب غربی سبزوار  چند گروه ارزیاب از جمعیت هلال احمر سبزوار و بخشداری روداب از نخستین لحظات پس از وقوع این زمین لرزه در منطقه حضور یافتند و وضع منطقه را بررسیکردند.

مرتضی رهنمافر افزود: بر اساس گزارش های دریافتی از گروه های اعزامی، خوشبختانه این رخداد هیچ گونه خسارتی در منطقه برجای نگذاشته است.

وی افزود:‌ این زلزله ساعت ۲ و ۳۹ دقیقه بامداد امروز در عرض جغرافیایی 35 و 79  شمالی و طول جغرافیایی آن را  57 و 49  شرقی در عمق ۶ کیلومتری زمین در ۳۱ کیلومتری شهرهای روداب و ششتمد و ۵۰ کیلومتری سبزوار روی داد و 4 پس لرزه داشت.

روداب، در ۴۵ کیلومتری سبزوار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • صدها نفر پس از فوران‌های آتشفشانی در اندونزی از منطقه تخلیه شدند
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است